Sjoerd
|
Geplaatst op 15-03-2004 2004m 12:20 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
|
Quote:
|
Verbazing over wegstemmen Robin
Tot grote verbazing van de Idols-fanaten en het 'slachtoffer' zelf is publiekslieveling Robin afgelopen zaterdag weggestemd uit de finalerondes van Idols.
De 24-jarige student kreeg na Maud en Irma de minste voorkeurstemmen. Voor Robin was de uitslag genadeloos; hij moest het Idols-avontuur onmiddellijk verlaten. De knappe Robin werd lange tijd getipt als een van de grootste kanshebbers.
De verbazing over het stemgedrag was dan ook uitermate groot. Volgens psychologe Monique Schouten koos het publiek gisteren niet voor finalisten maar tégen de soms keiharde jury. De uitkomst van de stemming was volgens drs. Schouten, groot fan van het programma, voor een groot deel te wijten is aan het oordeel van juryvoorzitter Henkjan Smits.
"Alice werd door de jury pittig bekritiseerd met als resultaat dat mensen extra op haar stemden. Het willen herstellen van de balans zit immers in de mens." Dit is waarschijnlijk ten koste gegaan van onder anderen Robin.
|
|
|
Rian
|
Geplaatst op 15-03-2004 2004m 13:59 (Posts: 3043 - Beheerder)
|
|
|
Beheerder

|
en ik ben superblij dat ie eruit is...hoe ie vorige week angel of harlem van u2 met zn zeikerige boybandstemmetje verkrachtte...echt, dat vond k zoo slecht...
maar de volgende moet wel alice zijn...die doet zo populair...en ze zingt ook nie echt geweldig...
Sarcasm is supposedly the lowest form of wit - but at least it shows some intelligence.
|
|
Milou
|
Geplaatst op 15-03-2004 2004m 18:50 (Posts: 378 - Lid)
|
|
|
Old Gang

|
Ik heb hem eigenlijk nog nooit echt horen zingen, komt omdat ik alleen maaar die kleine stukjes van iedereen hoor Maar als ik dat hoor nou vond ik hem echt niks hoor, zie je maar weer uiterlijk is niet alles he ghgh
En die Alice vind ik toch wel zo'n domwijf gjeez Ik vind dat Goofy mag winnen ( weet niet hoe hij heet, maar ik noem hem Goofy )
Piri Piri!
|
|
Soof
|
Geplaatst op 15-03-2004 2004m 19:17 (Posts: 32 - Lid)
|
|
|
Lid
|
ik heb niet eens tijd om dat te kijken
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 11:38 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
|
Quote:
|
Ron uit Idols
Wederom een grote verrassing bij Idols. Ron moest gisteren ondanks een prima performance toch het veld ruimen. Het verschil met Alice was slechts een paar honderd stemmen, maar het was voldoende om de show te moeten verlaten.
Eerder op de avond liet Ron een volgens de jury uitstekend optreden zien. Vooral Edwin Jansen was onder de indruk: "Nadat je wat onzeker begon, gaf je een supergoede performance weg. Eigenlijk nog beter dan het origineel." Het publiek dacht er blijkbaar anders over en stuurde hem naar huis.
Vanavond is Ron nog één keer te zien in de Day After Show die om 21.00 uur op RTL4 wordt uitgezonden.
|
|
|
GiJzZz
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 11:43 (Posts: 41 - Lid)
|
|
|
Lid

|
ik heb idols 2 gewoon nog 0x gezien, ik heb idols1 nog helemaal gevolgd, maar vind t nu toch weer erg melkie melkie worden
-obey the first commandment-
|
|
M-Lo
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 13:15 (Posts: 152 - Lid)
|
|
|
Lid

|
IK BEN GESCHOKT!!! HOE KUNNEN ZE ALICE ER IN LATEN EN RON ERUIT GOOIEN!! 
Ik stop met kijken.. tis volgens mij allemaal doorgestoken kaart!!
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 13:26 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
Jah ik vind het eerlijk gezegd ook best vreemd waarom Alice doorgaat.... Henk-jan was duidelijk in zijn woorden en ik vond eerlijk gezegd ook best wel dat hij gelijk had. Je hoorde het achtergrond koor beter dan haar stem.
|
|
Ils
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 13:43 (Posts: 17 - Lid)
|
|
|
Lid

|
Erg jammer dat Ron er nu uit is! Zeker niet verdient! Hij kon tenminste nog een beetje zingen! Dat kan je van Eric niet zeggen...! Onterecht!
|
|
Milou
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 14:05 (Posts: 378 - Lid)
|
|
|
Old Gang

|
Ja pff ik moest het gister gedwongen kijken van marne's oppaskindje!
Nou en van mij mocht die Alice er al meteen uit, stom mens vind ik dat
Nou dus ik kijk er gewoon niet naar! Irriteert me alleen maar, vind het niet echt boeiend meer.
Piri Piri!
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 14:15 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|

Toch vind ik Eric een van de normaalste uit Idols Zoals hij dat persoonlijk filmpje ook deed als vrouw! En hij blijft altijd een beetje normaal, gaat niet arrogant doen ofzo!
|
|
Rian
|
Geplaatst op 21-03-2004 2004m 15:43 (Posts: 3043 - Beheerder)
|
|
|
Beheerder

|
eric is cool!! 
alice moet er echt heeeeeeeel snel uit...maar omdat de jury zulk negatief commentaar geeft gaan de kijkers natuurlijk stemmen met als achterliggende gedachte: ah, wat zielig...
dus jury: iets minder hard tegen haar doen, des te sneller zijn jullie van haar af!
Sarcasm is supposedly the lowest form of wit - but at least it shows some intelligence.
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 22-03-2004 2004m 10:27 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
|
Quote:
|
"Idols-kandidate Alice blijkt de stemrondes in de Idols finale wel erg makkelijk door te komen.
Via een sponsorlink op haar eigen site blijkt het namelijk heel simpel om extra stemmen voor d'r te winnen: als je lid word van Idols-sponsor Moxmo, een betaaldienst per mobiele telefoon, krijg je 7 gratis smsjes om op haar te stemmen.
Overigens lijkt het er op dat deze 'aanbieding' ook voor de andere nog overgebleven kandidaten geldig is."
|
Dit is echt een slechte zaak!
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 22-03-2004 2004m 17:55 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
Van deze topic hebben we ook een nieuwe poll gemaakt:
Hoe vaak kijk jij Idols?
Poll van de week
|
|
M-Lo
|
Geplaatst op 22-03-2004 2004m 18:18 (Posts: 152 - Lid)
|
|
|
Lid

|
|
Quote:
|
rianne schreef op 21-03-2004 15:43
alice moet er echt heeeeeeeel snel uit...maar omdat de jury zulk negatief commentaar geeft gaan de kijkers natuurlijk stemmen met als achterliggende gedachte: ah, wat zielig...
|
pfff niks zielig! ze is zelluf zielig!!!! Ze kan opzich redelijk zingen maar niet goed genoeg om een idol te zijn!
*She will never ever be a superstar*
|
|
Rian
|
Geplaatst op 22-03-2004 2004m 21:02 (Posts: 3043 - Beheerder)
|
|
|
Beheerder

|
ze is ook nie zielig...maar er zullen echt wel mensen zijn die haar wel leuk vinden (vrienden, familie, ex-studiegenootjes etc)..en die vinden t dan waarschijnlijk zielig vinden dat ze zo wordt afgekraakt en stemmen dan voor haar..
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 28-03-2004 2004m 15:06 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
|
Quote:
|
Idols-Alice exit
De afgelopen weken kreeg ze behoorlijk wat kritiek over zich heen. Ze zou niet kunnen zingen en was bovendien te eigenwijs. Idols-Alice revancheerde zich gisteren met een performance die volgens de jury beter was dan normaal. Het publiek besloot anders en stuurde haar weg.
Eigenlijk stond de uitslag van deze week al vast. Heel Nederland had wel een mening over de 18-jarige Alice en die was zelden positief. Iedereen vroeg zich af waarom de enthousiaste deelneemster eigenlijk nog in het Idols zat. Het stemmende deel van het publiek had blijkbaar ook genoeg van de dame in kwestie en besloot dat het genoeg was geweest. En dat terwijl het optreden van Alice dit keer helemaal zo slecht nog niet was.
Vanavond in de Day After Show mag ze nog één keer terugkomen. De show is om negen uur te zien op RTL4.
Bron: Planet.nl
|
|
|
kim
|
Geplaatst op 30-03-2004 2004m 19:54 (Posts: 59 - Lid)
|
|
|
Lid

|
was het optreden dit keer niet zo slecht dan ??
ik heb het niet gezien.... maarre het werd idd tijd... dat zij er maar is uit ging...
groetjes,
|
|
Mriek
|
Geplaatst op 30-03-2004 2004m 21:03 (Posts: 1313 - Lid)
|
|
|
Lid

|
k kijk helemaal geen idols 2 meer, alleen de eerste ronde gekeken, daarna wordt het toch saai. Idols 1 heb ik wel helemaal gevolgd, maar nu is het echt HELEMAAL hetzelfde saai...
|
|
Sjoerd
|
Geplaatst op 31-03-2004 2004m 12:10 (Posts: 7061 - Lid)
|
|
|
Verwijderd

|
ik vind er nu ook niet echt een idol bijzitten maar dat vond ik bij deel 1 ook al niet...
|
|