Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218

Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218

Wat is voor jou ''HET'' kledingmerk? - Onsforum.nl - Met al 4646 topics in het forum!
OnsForum.nl

> Mode & Trends › Re: Wat is voor jou ''HET'' kledingmerk?
Lichaam, Schoonheid & LevenMode & Trends › Wat is voor jou ''HET'' kledingmerk?

Er zijn 71 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 4 pagina's.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 28-09-2010 2010m 17:34.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic: Pagina:
Deze gebruiker is op dit moment offline nadja
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 09-11-2007 2007m 14:19 (Posts: 1233 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Diesel. Altijd zulke geweldige reclamecampagnes! <3
Deze gebruiker is op dit moment offline Meiss
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 09-11-2007 2007m 19:18 (Posts: 92 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Koop meestal gewoon kleding die ik leuk vind maakt niet uit of het merk is of niet..

› Dit bericht is bewerkt op om 19:19.
Sometimes the person you want the most, is the person you\'re better off without.
Deze gebruiker is op dit moment offline Niekske
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 10-11-2007 2007m 00:06 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Mijn favoriete merk is Sutherland, verkrijgbaar bij The Sting.
Aangezien ik altijd netjes gekleed moet zijn voor mijn werk en er niet in een mantelpakje bij wil lopen, vind ik dit merk de ideale combinatie tussen chic en casual!!
Deze gebruiker is op dit moment offline Serge
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-12-2007 2007m 11:48 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
zelfde als Meiss, ik kijk echt niet specifiek naar een merk, of merkkleding in het algemeen, vind ik onzin, en vaak veel te duur..
Deze gebruiker is op dit moment offline Snowman
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-12-2007 2007m 15:19 (Posts: 299 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik koop over algemeen niet echt op merk, als ik iets mooi vind koop ik het. Meestal heb ik wel merk aan. Als het om sportkleding gaat heb ik wel altijd merk kleding, vooral schoenen heb ik altijd van addidas, zij hebben een aparte lijn voor kartschoenen, die kan je alleen via teams krijgen.
Ferrari, what else
Deze gebruiker is op dit moment offline x_Michelle
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 09-11-2008 2008m 12:51 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb veel kleding van H&M en Only.
Deze gebruiker is op dit moment offline milan
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 11-11-2008 2008m 08:11 (Posts: 209 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Als ik dan toch mag kiezen dan zijn het Hilfiger en Diesel!
Wel duur, maar je ziet het er aan af en het gaat super lang mee!
Deze gebruiker is op dit moment offline Kiki
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 12-11-2008 2008m 13:50 (Posts: 972 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik doe niet aan merken... Het zegt mij niets.
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Deze gebruiker is op dit moment offline Zwaluw
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-03-2009 2009m 14:18 (Posts: 38 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
kappa, gstar, PIECES, nike

› Dit bericht is bewerkt op om 14:18.
Deze gebruiker is op dit moment offline cl-666
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 14-07-2010 2010m 10:37 (Posts: 23 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ed Hardy van Christian audigier is echt het merk!!http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Audigier binnenkort ook te koop in nlhttp://www.zalando.nl/ed-hardy/ of Van Bommel schoenen die zijn ook echt super! Alleen een beetje duur
Deze gebruiker is op dit moment offline jet
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-08-2010 2010m 13:22 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
gstar bjornborg puma nike
maar ik draag net zo lief merkloos
Deze gebruiker is op dit moment offline Nicky
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-09-2010 2010m 17:33 (Posts: 18 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik hou van Nike schoenen en skatemerken

› Dit bericht is bewerkt op om 12:19.
Pagina:

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.