OnsForum.nl

> Vriendschap, Psychologie & Relatie › jongens krisis
Lichaam, Schoonheid & LevenVriendschap, Psychologie & Relatie › jongens krisis

Er zijn 2 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 14-09-2010 2010m 20:01.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Snoepje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 29-08-2010 2010m 18:51 (Posts: 26 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
hee,

ik vond een jonge leuk . en toen had ie verteld dat ie mij niet leuk vond
nu doet ie alsof hij me leuik vind dus ik begon em weer leuk te vinde
en zat ie dat ie nie wil afspreke met mense erby maar met zn 2e gewoon

en toen opeens zei ie dat ie mn vriendin leuk vind
ik weet nuniet of ie hardtoget speelt .. want voor mn gevoel doet ie et xtra vaak over haar praten.

zal ik nu met hem gaan chillen... en kijken hoe t loopt of zal ik et opgeven
want ik ben bang dat als ik ga chillen dat ik em dan nog leuker ga vinden..

wie kan m,e helpen
xx
Deze gebruiker is op dit moment offline eekhoorntje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 14-09-2010 2010m 19:01 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
hee,
ik vind het heel stom om te moeten zeggen en je wil het wss helemaal niet horen, maar ik denk dat hij het meent dat hij je niet leukleuk vind..
Als een jongen zoiets zegt meent hij het meestal wel en als hij extra veel over haar praat...
Als ik jou was zou ik m proberen te vergeten (wat heel moeilijk is!) en m zo veel mogelijk negeren.

Ik heb het ook een ingewikkeld verhaal achter de rug.
Ik vond een vriend van mij leuk. En hij vond mij ook leuk. Hadden het toegeven aan elkaar. Zijn naar bios geweest hand in hand gezeten. Maar op school durfden we niks. Bijna elke week wat afgesproken. Toen ff tijd niks gehoord van m. Toen begon het afspreken weer. Het leek echt alsof hij me leuk vond, en dat dacht iedereen ook. We waren allebei watjes en durfden er niet echt over te praten. Toen heb ik hem gevraagd op msn hoe het nu zat omdat ik m meer dan leuk vond. Toen zei hij dat hij me niet leukleuk vond..
Ik was weken kapot ,maar heb het wel geaccepteerd, want zoiets zeg je niet als je het niet meent..

heel veel sterkte en succes!!
xx
Deze gebruiker is op dit moment offline Snoepje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 14-09-2010 2010m 20:01 (Posts: 26 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
haha dankje (L) ik vind em inmiddels niiimeer leuk hahah nu vind een jongen mijn vriendin leiuk ,.. weer een krisis want ik vind hem leuk!! haha ik heb altijd wat mijn vriendin vind hem niet ,meer dan gwn aardig maar hy vind haiar helemaal geweldig .. wat meot ik doen!

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.