Geplaatst op 07-06-2010 2010m 17:26 (Posts: 9 - Lid)
Lid
Hallo allemaal. ik wil heel graag in de selectie van streetdance maar ik vind zelf dat ik helemaal niet goed kan dansen en elke keer als ik de selectie zie trainen denk ik: ik wil er ook bij zitten.. het is eigenlijk een verre droom want ik vind mezelf ook nog eens te dik. mijn vriendin zegt dat ik juist strak dans enzo en dat ik misschien wel in de selectie kom maar ik geloof haar niet. heeft iemand tips voor wat ik kan doen?!??!?! xxxxxxxxxxxxx alvast bedankt
Geplaatst op 22-06-2010 2010m 21:27 (Posts: 4 - Lid)
Lid
hoihoi babyyoline-x
ik zit zelf al 5 jaar op streetdance en ik ben ook naar het nk en ek geweest, en weet je hoe ik daar ben gekomen?
door gewoon op streetdance te gaan.
je moet niet denken ik ben te dik ik kan het niet.
met die gedachten kom je er niet.
als jou vriendinnen zeggen dat zij goed kan dansen en jij vind dansen leuk dan zou ik het gewoon een keer proberen, wat kan er nou mis gaan.
als je niet door bent is het enige wat je kan doen is het gewoon een anderre keer opnieuw proberen.
je moet toch ergens beginnen.
als je nooit ergens aan mee doet zul je ook nooit ontdekt worden.
begin klein, begin met kleine audities voor kleine dingen.
en als je echt geinterreseerd bent, ga dan eens bij een wedstrijd kijken.
Geplaatst op 14-09-2010 2010m 19:11 (Posts: 5 - Lid)
Lid
Hoi!
Als je het heel leuk vind om te dansen, moet je het zoveel mogelijk doen! Thuis, op verschillende clubs enzovoort!
Als je je 100% geeft en laat zien dat je het leuk vind, ben je er al een voor een gedeelte.
Luister goed naar tips. Hard werken en als je talent hebt zul je top bereiken.
En anders het gewoon blijven doen voor je plezier!
er zijn vast ook 'niet' wedstrijdgroepen waarmee je veel kunt optreden!
Veel plezier!
Gewoon proberen!!
xx