Geplaatst op 15-05-2010 2010m 12:17 (Posts: 26 - Lid)
Lid
ik heb met een jongen .. hij heeft een vriend en die vind mij ook leuk .. een keer moest ik werken en toen ging mn vriendje (ik noem hem ff jan..) met 2 vrienden, en 2 vriendinne zwemmen... 1 van die vrienden is die jongen die mij leuk vind..
toen ze thuis kwamen zei die jongen die mij leuk vond dat jan met een meisje had gezoend en in het pashokje met dr zat een half uur ofsow .. ik vroeg het aan mn vriendje en toen zei hij dat et een kus was toen ze naar huis ging .. dat ie dr heel goed kent ensow en dat ie dat altijd doet .. hy gaf haar altijd een kus .. op dr mond .. en ze heeft zelf ook al een halfjaar een vriend ...
toen wist ik al niet wat ik moest geloven maar ik dacht ik geloof jan nu .. en dan zie ik het later wel..
en die vriend blijft volhouden dat et waar is .. ookal weet hij dat et nooit wat wordt tussen ons .. ook als et uit is ..
en toen later .. zei een andere jongen .. hy vond mij leuk .. ik weet nei of et nu nogsteeds is .., dat jan over mij op school zei dat ik een soort tussendoortje voor hem ben ..
hy zegt zelf dat het niet waar is .. en ik weet niet wat k moet geloven .
ik vind hem zooo leuk .. maar ik weet et niemeer ,. en dat stresst me heel erg .. wie kan me helpen ?
xx..
Geplaatst op 15-05-2010 2010m 14:18 (Posts: 56 - Lid)
Lid
Tjaa...
dat is wel lastig.
Ik denk als je het aan je vriendje vraagt en die het zegt, dat het ook waar is.
Die vriend kan dingen zeggen.. maar als je het niet vraagt aan die gene zelf kom je het niet te weten.
en Jan* die zei zelf dat het niet waar is.
En als hij het niet zou menen dan zou hij het tog uitgemaakt hebben? of niet?.
Geplaatst op 16-05-2010 2010m 00:45 (Posts: 26 - Lid)
Lid
juaa .. maar ik heb nog maar 3 weke met em .. ik ken em goed genoeg om em leuk te vinde en te weten hoe hij is .. maar nu krijg ik et idee dat ie een soort van player is "
Geplaatst op 26-05-2010 2010m 19:13 (Posts: 14 - Lid)
Lid
Jongensss.
What moet je er mee.XD
Maarja,
ik weet hoe het is om echt heeeel heeel erg in love te zijn.
Maar meestal is het niet zoon good teken dat je hem niet geloofd. Denk ik heur.
Maar je moet het natuurlijk zelf weten meiis.
Je moet miss eens nadenken over de andere super hoteee boys op deze wereld, zoals Orlando Bloom. Okeee lekkuur onberijkbaar. Maar het gaat om het ideee.XD
Doe er wat mee.
Anyway.