Geplaatst op 28-01-2010 2010m 18:59 (Posts: 8 - Lid)
Lid
Hallohallo
ik zit ergens mee..
namelijk:
als ik iemand leuk vind ben ik ten eerste obsessed.
iets in mij zegt dan de heletijd zijn naam en dan word ik zelfs bijna verliefd op em zonder dat ik em heel erg goed ken..
nou snap je wel het is weer zover. ik vind een jongen leuk.. hij zit bij mij op school en we zeggen gewoon hoi tegenelkaar.
op msn praat ik eigenlijk meer tegen hem dan hij tegen mij en dat doe ik altijd! als ik iemand leuk vind.. een enorm slechte eigenschap.
een jongensvriend van mij zegt dat ook dat ik ''hard to get'' moet spelen. maar ik kan dat niet. ik snap niet hoe al die meisjes dat voor elkaar krijgen maar het lukt me gewoon niet hoe dan ook.. die jongen die ik momenteel leuk vind daar zou ik heel graag iets mee willen maar naar mate we langer met elkaar praten op msn hoe meer ik het gevoel krijg dat ik iets fout doe.. eerst deed ie zo lief en dan smolt ik weg en hadden we supergesprekken en dan wordt ik zo enthousiast dat ik misschien mezelf aandring? ik snap het niet.. hij doet niet meer zo leuk als eerst en is heel vaak ineens weg en een uur later zegt hij weer wat en dan issie weer weg.
Dit gebeurt me altijd en ik ben het nu echt zat. maar jezelf veranderen is zo makkelijk nog niet..
dus kan iemand mij alsjeblieft helpen? ik kan me er ook zo druk om maken dat ik meteen helemaal depri wordt.
is er ook een jongen die mij kan vertellen wat je van een meisje verwacht en wanneer je een meisje interessant vind?
tipstipstips? they're very welcome
Geplaatst op 07-02-2010 2010m 15:22 (Posts: 6 - Lid)
Lid
Ik zit daar ook wel vaak mee, ik heb heel snel dat als ik met een leuke jongen praat op msn en ik scroll even naar boven om het gesprek te bekijken, dat je dan bijvoorbeeld vier zinnen van mij ziet en dan één van hem, dan weer vier van mij en zo gaat het de hele tijd door. Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt, maar ik vind het ook zo vreselijk als het gesprek de hele tijd stil ligt, dus ik praat gewoon veel.
Geplaatst op 21-02-2010 2010m 19:43 (Posts: 11 - Lid)
Lid
Ik ken veel jongens die niet graag of veel msn'en. Veel jongens die ik op msn heb zijn niet zo'n actieve prater op msn. Dat kan bijvoorbeeld komen door verminderd contact. Irl kun je bijvoorbeeld goed zien of hij een spottende opmerking echt meent of de draak met je steekt.
Ook kun je op msn niet zien hoe de ander zich voelt. Voelt de ander zich ongemakkelijk als jij zoveel praat? Of vindt hij het juist gezellig en is hij niet zo'n prater? Msn is niet het beste contact wat je kunt hebben ivm een relatie. Als je al verkering hebt ligt het anders, omdat jullie je vrij voelen bij elkaar en jezelf kunt zijn.
Zoals je zei: Andere meisjes kunnen zo makkelijk 'hard to get' 'spelen' enzovoorts... Dat is bullshit. Een groot deel van de meisjes bluft. Een ander deel trekt hele verkeerde vrienden aan met sletterig gedrag. Er zijn natuurlijk ook écht aantrekkelijke meisjes, maar daar kun je niets tegen doen en dat moet je ook niet willen.
Wees jezelf, en áls er dan een jongen naar je toekomt (9 van de 10 keer vanwege je uitstraling en innerlijk, en niet vanwege je uiterlijk alleen en je bitch-gedrag), is de kans van een langere relatie groter. Dus geen verkerinkjes van een week meer.
Je zegt ook dat je gesprekken steeds 'fouter' lopen. Ik stel voor dat je in je berichtgeschiedenis kijkt, om te zien of er een groot verschil is tussen de gesprekken van nu en van vroeger. Zo ja, wat is er veranderd? Is hij alleen stiller geworden? Dan kun je een helpende hand toesteken door te vragen waarom hij de laatste tijd zo weinig zegt. (Doe dit niet te direct, dat kan bot overkomen)
En als laatste; je zegt: 'maar jezelf veranderen is zo makkelijk nog niet..' Je hoeft jezelf echt niet te veranderen. Als jij spontaan bent en van jezelf veel praat (en niet alleen om de stiltes op te vullen), moet je nu niet een bangig, klein, stil meisje in de donkerste hoek van de kamer worden. Onzin.
Dat is sowieso veel minder aantrekkelijk voor jongens dan een spontane, zelfverzekerde meid.
Ik kan nog uren doortypen, maar daar zit niemand op te wachten. Zoals ik al zei: Wees zelfverzekerd! Uitstraling is erg belangrijk. En luister niet teveel naar alle verhalen (en roddels) van anderen.
Nog meer vragen, stel ze gerust!
Geplaatst op 09-03-2010 2010m 17:15 (Posts: 8 - Lid)
Lid
Dankjewel!
Ik vind het super dat ik tenminste 2 reacties heb.
Over de jongen, dat is best wel jammer maar ik ben met hem geweest en we hebben afgesproken alleen hij besloot dat hij mij niet wil en ook geen relatie. Helaas.
Ik geloof dat ik even helemaal geen zin meer heb om op zoek te gaan naar een jongen ofzo. Dat is sowieso niet goed. Maar ik heb wel veel aan jou tips Joosje!
Het was gewoon teveel. ik voel me soms zo vreselijk mislukt en dat zal ik wel niet echt in de smaak vallen bij zo'n jongen als ik met mijn zielige verhaaltjes aan kom zetten.
Je zegt dat je er niemand op zit te wachten maar ga je gang!
Zulk soort reacties geven moed en vast niet alleen voor mij maar ook veel anderen die dit lezen en stiekem zichzelf herkennen ofzo.
Verder zijn er een paar dingen die ik gewoon graag kwijt wil. (:
mijn broer is depressief en ik zit ermee.
mijn vader slaapt niet meer bij mij thuis omdat mijn ouders steeds ruzie hebben.
het gedeelte van 'het gaat niet goed met jongens' laat ik achter mij, shit happens.
en bovendien heb ik net van de dokter te horen gekregen dat ik het spastische darm syndroom heb.
en school is kut.
Geplaatst op 27-05-2010 2010m 18:14 (Posts: 14 - Lid)
Lid
No way dat je dit gaat geloven,
want dat zegt natuurlijk iedereeeeen!
Maar ik herken het zooo erg!
Toen ik de eerste 2 regels las wist ik al meteen wat je bedoelde.
Ik heb dat namelijk ook,
en ik word er helemaal knettergek van!
Dat op msn valt de laatste tijd wel mee.
Ik heb namelijk geleerd van mezelf,
dat ik eerst Heellooo. Ofzo moet zeggen
dan zegt hij heeey, ofzo terug.
En dan laat ik het gesprek ff 2 min gaan. Als hij dan wat zegt, wil hij het gesprek aan de gang houden.
Doet hij dat niet is hij waarschijnlijk druk.
Ik werd daar altijd onzeker van als hij nix zei,
maar dat wil dus nog nix zeggen.
typisch, mijn 'gaybestfriend'(voor niemand beledigend bedoelt ofzoooo.) zei dat ook. Maar toen ik dat deed dacht hij dat ik boos was op hem, en kregen we ruzie... Uhmm nee dat was dus nix.
Dat heb ik nou ook,
en mijn probleem is ook nog eens dat ik maar heel soms verliefd word.
En dan ook echt heel lang!!
Grrrr. Helemaal gek word ik ervan.
Kijk ik heb sins gisteren ook zoiets.
F. had dus een meisje in zijn naam,
en vertelde in geuren en kleuren dat hij hardstikke in love was.
Ik probeerde me echt groot te houden,
maar op school doet hij nu wel extra lief enzo.
Omdat hij denk ik wel doorheeft dat ik 'iets' voor hem voel.
Nouja ik heb het lang geleden gezegt.
Miss denkt hij dat het nog zo is ofzo.
Mijn ouders zijn gescheiden,
en om eerlijk te zijn geeft dat mega veel rust.
Niet dat dat bij jou hoeft te gebeuren.
Maar dat je het maar ff weet.
Meeeeeid wat klote, ik reageer een beetje laat dus zoek me maar ff op en zeg ff hoe het nu gaat met je darmen!
School=altijdklote.