OnsForum.nl

> Vriendschap, Psychologie & Relatie › Pesten
Lichaam, Schoonheid & LevenVriendschap, Psychologie & Relatie › Pesten

Er zijn 4 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 04-03-2010 2010m 16:55.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Elletje-18
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-01-2010 2010m 11:26 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Hallo,,

Ik vraag me heel erg af waarom ik als een proefkonijn wordt behandeld in de klas door en paar trutten die gaan kijken wat ze bij me kunnen doen en hoe ver ze kunnen gaan.
Gister op school was het weer zo ver, ze gingen met een groep mij helemaal voor gek zetten door te roepen van dat rare kind daar in de hoek, kijk die kunne we gwn lekker stuk maken met het gepest van ons, zie haar weer dom staren, aaah wat zielig he.

Een meisje is al maanden in de school rond aan het rappen dat ik een:
Vieze stink hoer ben
Dat ik een bitch ben
Een slet
Een dikke vette vieze en zo door. Dat roept ze dan nog is heel hard in me oor.
Dat dan iedere keer als ik in haar buurt kom maar ik kan het niet vermijden omdat ze me altijd gaan achter na lopen en dan vervolgens inhalen en dan in de weg staan en heel hard duwen en uitlachen.
Ik ging het zeggen tegen de leraar maar die doet dan bijna niets en zegt dan ik ga er pas iets aan doen als ik het gezien heb en anders doe ik gwn er niets tegen. Maar het ergste is nog dat hij 5 grote stappen er vandaan zat em het volgens mij wel door had maar te lui is om zo iets op te lossen.

Dit is al weer 4 jaar bezig op mij school. echt heel erg vervelend en het maakt je stuk.

Op mijn basis school heb ik ook heel veel gedoe gehad.
Het bleef niet bij buiten sluiten en het vies roepen tegen mij maar het ging nog verder.

Ze gingen me ook onder een auto jagen door me te gaan stalken op de fiets en tegen aan te trappen en te laten slippen.

en zo heb ik dat nog 10 keer meegemaakt, maar de leeraen doen niets, ze zeggen dat ik inderdaad een zot ben en niets kan. Hun vonden het alleen maar te lastig.

Op de hockeyclub heb ik dit ook nu. Een heel team sluit me de heletijd buiten en er komen de smerigste mailtjes over internet over mij naar anderen op hyves. En ook veel bedreigen.
Jij gaat het heel leuk hebben hoor dit jaar bij ons in het team, ik weet het nu al! toch! denk je niet??

Maar op schook heb ik het nog echt iederedag gehad en nog steeds.

Me ouders doen heel veel moeite om dit te stoppen maar hen lukt het niet en ze hebben al alles gerprobeerd.

Ik weet niet meer wat ik moet doen dus mssn iemand en tip?

Groetjes Elletje- 18
Deze gebruiker is op dit moment offline laura1232
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 24-02-2010 2010m 21:32 (Posts: 15 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
heeeey echt klote voor je!
in mijn hockey team heb ik precies hetzelfde.
laat ze eens zien wat jij doet voor het team.
wat ze missen als ze jou niet hebben!
licht de coach in hielp bij mij ook wel.
en trainer!
op school enzo is kut
probeer ze uit te lullen
weetje wat jij moet doen.,
op zoek een leven . nl kijken
zeg dat is tegen hun
lul ze uit
of zeg dit: weetje ik ben niet zo levelooz als jij ik doe teminste wat goeds met me leven!
ze hebben altijd iemand nodig om te pesten
er is niks mis met jou!
houd dat in je hoofd
het is klote dat snap ik !
dit kan niet meer!
ga naar een leraar toe.
verder weet ik het niet ik wil je wel heel graag helpen
ik hoop dat dit help

Succes XLaura
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 24-02-2010 2010m 21:39 (Posts: 15 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
oja je moet ze of uitlullen
of gewoon niet in de ogen kijken.
- Die vieze huppelkutten moeten is naar zichzelf kijken.
(als ze perfectie willen kopen ze maar een barbie pop)

leuk gedichtje voor hun.

je praat over me blabla,
maar het klopt niet dus je lult jaja,
je boeit me niet dus gaga,
terwijl ik je uitlach met een grijns haha.

xD
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 24-02-2010 2010m 21:39 (Posts: 15 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
iemand dik noemen
maakt je zelf niet dunner
iemand lelijk noemen
maakt jezelf niet knapper
iemand dom noemen
maakt jezelf niet slimmer
Deze gebruiker is op dit moment offline Saartjehelpt
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 04-03-2010 2010m 16:55 (Posts: 7 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Heey,

Laura heeft in die laatste reactie echt gelijk!
De meeste mensen (pesters) doen zoiets alleen maar omdat ze zelf hun frustratie kwijt willen en iemand anders naar beneden willen halen omdat ze zelf onzeker zijn.
Kijk eens naar de mensen die je wel mogen en van je houden.
Dat is toch genoeg? Die mensen zien wel de beste kanten van je! Hou die mensen goed vast!

Succes,
XSaartje

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.