OnsForum.nl

> Vriendschap, Psychologie & Relatie › leuke zinnetjes voor in je msn naam.
Lichaam, Schoonheid & LevenVriendschap, Psychologie & Relatie › leuke zinnetjes voor in je msn naam.

Er zijn 14 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 07-05-2011 2011m 22:38.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Origineel
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-07-2009 2009m 13:07 (Posts: 3 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
'k ben opzoek naar een leuke zin voor in me msn naam .
ik heb nu dit, love is something only you can let me feel.

jullie weten er vast nog wel wat?
Deze gebruiker is op dit moment offline cassis
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-08-2009 2009m 16:01 (Posts: 1 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
U R 2 gr8 2 b 4got10
8 letters, 3 woorden, 2 mensen, 1betekenis: I LOVE YOU

deze twee vind ik heel mooi
Deze gebruiker is op dit moment offline kyrytje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 23-08-2009 2009m 19:01 (Posts: 24 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ze zeggen dat geluk niet bestaat.. waarom heb ik jou dan ontmoet?
Deze gebruiker is op dit moment offline matei
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 01-04-2010 2010m 19:48 (Posts: 2 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Wat dagt je van:

Fok Gucci Fok Prada, ik versier jou wel in mijn pyjama
Deze gebruiker is op dit moment offline Snoepje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-08-2010 2010m 19:16 (Posts: 26 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
I've tried to forget you, but the memories are just more and will remain forever
Deze gebruiker is op dit moment offline eekhoorntje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 14-09-2010 2010m 19:07 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
restless is a heart that wanders.. before the moment you are passing through..
Deze gebruiker is op dit moment offline eekhoorntje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 14-09-2010 2010m 19:08 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
wil je vlinders in je buik, stop een rups in je kont
Deze gebruiker is op dit moment offline prinsess
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 20-11-2010 2010m 19:04 (Posts: 3 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
i love you more then my teddybear, but ssshh.. don't tell him!
Deze gebruiker is op dit moment offline jasmin
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 11-02-2011 2011m 19:18 (Posts: 7 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Dont listen to someone who is calling himself a friend, listen to someone who is being a friend!
Deze gebruiker is op dit moment offline shop-aholic
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-03-2011 2011m 23:31 (Posts: 3 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Schijt hebben zit in me bloed, mensen die me haten worden met een middelvinger begroet.
Deze gebruiker is op dit moment offline Diaana
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 05-03-2011 2011m 16:31 (Posts: 56 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Soms wil ik verhuizen hier heel ver vandaan, maar dan bedenk ik me dat ik vlucht voor jou omdat jij mij alleen maar pijn doet. En dat pik ik niet meer je laat me met rust ik ga niet vluchten voor jou en alles achter laten waar ik van hou (L)
Deze gebruiker is op dit moment offline cln_x3
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-03-2011 2011m 14:56 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
hier zyn er een paar ;

I’m pretty crazy about him.

But it won’t be all right when I’m not with you.

I’ll always want you. Forever.

You’re the very best part of my life.

Hope dies with all those neverending feelings

Daddy always said, If boy's don’t like you they are gay.

I talk about you all day, but when you're there, I'm speechless..

Nice guys are ugly, hot guys are jerks, and hot nice guys are gay.

You want the truth? Well, here it is .. I can’t stop thinking of you.

Anyone who thinks sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.~

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

I'm the type of Girl who will burst out laughing in dead silence because of something that happened Yesterday.

Just know,, you're the last thing on my mind when I go to sleep, and the first thing when I wake up.

Als je aan het studeren bent, lijkt alles om je heen zo interessant.

Sprookjes zijn bedacht om even te vergeten hoe hard de wereld is.

Het leven begint pas, wanneer je je niet meer aantrekt wat ander over je zeggen.

Beter een korte liefde met een happy end, dan een lange liefde met een lelijke vent.

Elk meisje heeft die ene jongen, die ze nooit zal vergeten. Wat hij haar ook heeft aangedaan.

Treur niet om de mensen in je verleden ; er is altijd wel een reden waarom ze je toekomst niet gehaald hebben ..

Als je wilt zijn wie je bent, kun je ook worden wie je wilt zijn en als je nooit zult leren te vallen zul je ook nooit kunnen blijven staan.

Sometimes, I miss being 6. You had nothing to worry about, friends were real, no one talked bad about you. Your heart didn’t break, your crayons did, and your biggest worry was if Barbie should break up with Ken

A real friend sees the first tear, catches the second, and stops the third

Dooset Darem ( Ik hou van je, in het Iraans)
Deze gebruiker is op dit moment offline dichtfreek
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 25-04-2011 2011m 21:04 (Posts: 4 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
hey,
ik ben sins kort gedichten beginnen schrijven
dit is het eerste. het is nog niet helemaal af maar ik zou toch al graag weten wat jullie ervan vinden.
willen jullie alsjeblieft reageren :

Ik leefde op wolken
droomde de hele dag
ik zocht iemand die me wakker schudde
maar niemand die me zag

ik deed alsof er niks was
ging gewoon door met mijn leven
ik lachte al mijn pijn weg
en bleef boven de grond zweven
Deze gebruiker is op dit moment offline xNaaltje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-05-2011 2011m 20:44 (Posts: 8 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
@ dichtfreek

die is echt su1per mooi !
ik wou dat ik dat soort dingen op papier kon zetten...
Deze gebruiker is op dit moment offline DAiiSY
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-05-2011 2011m 22:38 (Posts: 24 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik had nog een paar mooie,

Geen oceaan te diep, geen rivier te breed, maar in jou ogen verdrink ik.

ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in de rest.

ik laat het verleden achter me, maak een nieuwe start, vergeet m’n tranen en luister naar mijn hart.

zo vaak geschreven, zo vaak gezegd, soms uitgelegd, die zin, dat speciale gevoel, ik hou van jou, dat is wat ik bedoel

iedereen ziet dat mijn lippen lachen, maar niemand ziet dat mijn hart huilt.

vecht niet voor iets, dat niet voor jou vecht

het meervoud van lef is leven

liefde is als de zon en de maan, Het komt en het verdwijnt

je weet pas wat je mist, als het er niet meer is

In verdriet en pijn, leer je wie je vrienden zijn.

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 3 gasten en 0 anonieme leden deze topic.