OnsForum.nl

> Vriendschap, Psychologie & Relatie › Voor de singles
Lichaam, Schoonheid & LevenVriendschap, Psychologie & Relatie › Voor de singles

Er zijn 7 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 28-08-2010 2010m 19:14.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline marieteketje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 20-06-2008 2008m 20:44 (Posts: 3442 - S-Mod / Columnist) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
S-Mod / Columnist

Rank
Natuurlijk kunnen ook de singles hier hun verhaal kwijt.
Heb je al (vaak) een relatie gehad?
Wat zoek je in een ander?
etc. etc.
Deze gebruiker is op dit moment offline Kiki
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 24-06-2008 2008m 17:51 (Posts: 972 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Er zijn hier toch wel mensen zonder relatie..?!
(Maar misschien willen die niet reageren..)
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Deze gebruiker is op dit moment offline marieteketje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 24-06-2008 2008m 20:11 (Posts: 3442 - S-Mod / Columnist) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
S-Mod / Columnist

Rank
Zal ik het voortouw dan maar nemen?
Ik heb momenteel geen relatie, sinds 2 jaar. Het vriendje wat ik toen had, heb ik een ruim halfjaar mee gehad en het is uitgegaan omdat ik niet meer om kon gaan met de lange afstand.
Ik wil dus een jongen die in de buurt woont, dat ik hem vaak kan zien en dat we op de eerste plaats beste maatjes zijn.
Begrip, steun maar ook lol.
Het single-leven heeft voordelen, maar ook nadelen.
De voordelen zijn dat ik kan flirten wanneer en met wie ik maar zin heb, maar nadelen zijn bijvoorbeeld dat ik een jongen met serieuze bedoelingen mis bij wie ik kan uitlhuilen en lachen.
Ik ben verder ook niet echt op zoek, ik heb zoiets van: het komt allemaal wel.
Deze gebruiker is op dit moment offline Kiki
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 25-06-2008 2008m 07:17 (Posts: 972 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Afstand in een relatie is niet echt makkelijk nee (spreek uit ervaring). Kost moeite om dat goed te onderhouden, en inderdaad, je kunt elkaar niet altijd zien wanneer je wilt... dat maakt het lastig.
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Deze gebruiker is op dit moment offline Raven
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-08-2008 2008m 22:50 (Posts: 2 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik ben nu 16 jaar en 1 vakantieliefde achter de rug. nooit echt iemand gekend waarbij het wederzijds was, maar ben ook nog jong
Deze gebruiker is op dit moment offline pascallee__x
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 05-08-2008 2008m 23:04 (Posts: 4 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ben ondertussen weer bijna een jaar single en het bevalt me prima
Giving up doesn\'t always mean you are weak; sometimes it means that you are strong enough to let go
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 12-08-2008 2008m 20:14 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Mijn huidige vriendin heb ik ruim 2 jaar een lange-avondstandsrelatie mee gehad, voordat ik nu samenwoon. Het hoeft dus geen belemmering te zijn. Al weet ik dat het rond mij heen ook vaak is misgegaan.
Deze gebruiker is op dit moment offline Snoepje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-08-2010 2010m 19:14 (Posts: 26 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
@marieteketje .. dat heb ik ook alleen dan niet met afstand gedoe

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.