Geplaatst op 24-06-2008 2008m 17:51 (Posts: 972 - Lid)
Lid
Er zijn hier toch wel mensen zonder relatie..?!
(Maar misschien willen die niet reageren..)
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Zal ik het voortouw dan maar nemen?
Ik heb momenteel geen relatie, sinds 2 jaar. Het vriendje wat ik toen had, heb ik een ruim halfjaar mee gehad en het is uitgegaan omdat ik niet meer om kon gaan met de lange afstand.
Ik wil dus een jongen die in de buurt woont, dat ik hem vaak kan zien en dat we op de eerste plaats beste maatjes zijn.
Begrip, steun maar ook lol.
Het single-leven heeft voordelen, maar ook nadelen.
De voordelen zijn dat ik kan flirten wanneer en met wie ik maar zin heb, maar nadelen zijn bijvoorbeeld dat ik een jongen met serieuze bedoelingen mis bij wie ik kan uitlhuilen en lachen.
Ik ben verder ook niet echt op zoek, ik heb zoiets van: het komt allemaal wel.
Geplaatst op 25-06-2008 2008m 07:17 (Posts: 972 - Lid)
Lid
Afstand in een relatie is niet echt makkelijk nee (spreek uit ervaring). Kost moeite om dat goed te onderhouden, en inderdaad, je kunt elkaar niet altijd zien wanneer je wilt... dat maakt het lastig.
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Geplaatst op 05-08-2008 2008m 23:04 (Posts: 4 - Lid)
Lid
Ben ondertussen weer bijna een jaar single en het bevalt me prima Giving up doesn\'t always mean you are weak; sometimes it means that you are strong enough to let go
Geplaatst op 12-08-2008 2008m 20:14 (Posts: 7061 - Lid)
Verwijderd
Mijn huidige vriendin heb ik ruim 2 jaar een lange-avondstandsrelatie mee gehad, voordat ik nu samenwoon. Het hoeft dus geen belemmering te zijn. Al weet ik dat het rond mij heen ook vaak is misgegaan.