Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218
Hyves: hype of blijvertje? - OnsForum.nl met al 3389 leden!
OnsForum.nl

> Mode & Trends › Hyves: hype of blijvertje?
Lichaam, Schoonheid & LevenMode & Trends › Hyves: hype of blijvertje?

Er zijn 16 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 29-10-2010 2010m 13:32.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Serge
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 05-04-2008 2008m 10:42 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank

Van den Ende investeert miljoenen in Hyves

Joop van den Ende neemt een miljoenenbelang in de populaire profielensite Hyves. Met zijn zakenpartner Hubert Deitmers neemt hij een aanzienlijk minderheidsbelang in de vriendensite.

Dat heeft het bedrijf Van den Ende & Deitmers vrijdag bekendgemaakt. Hoeveel ze precies investeren, is niet bekend.

Mobiel
Deitmers is sinds 2005 aandeelhouder in Hyves. Samen met de oud-theatermaker gaat hij hun Crossmedia Fund, dat een omvang heeft van 100 miljoen, gebruiken om te investeren in de site.

Joop van den Ende, die vorig jaar door de redactie van Elsevier werd verkozen tot Nederlander van het Jaar, is blij met de betrokkenheid in de toekomstige ontwikkelingen van de netwerksite, zoals mobiele toepassingen.

Leden
Volgens de nieuwe aandeelhouders is het bereik van Hyves in Nederland groter dan dat van 'de grootste televisiezender, radiozender en landelijk dagblad.'

Hyves heeft 150 miljoen pagevies per dag en is daarmee de site die het meest bezocht wordt in Nederland. De vriendensite heeft inmiddels zes miljoen leden. Elke maand melden ongeveer 300.000 nieuwe leden zich aan.
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-04-2008 2008m 08:05 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Vermoedelijk blijft Hyves nog wel een tijdje erg populair. Toch zie ik ook steeds meer gevaren. Werkgevers kijken namelijk ook op hyves en kunnen zo meer te weten komen over prive-levens van hun personeel.
Deze gebruiker is op dit moment offline Rian
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-04-2008 2008m 14:20 (Posts: 3043 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Idd, daar heb je gelijk in sjoerd. Werkgevers checken het ook echt. Maar het is net zoals Facebook en Myspace. Maar in NL denk ik dat Hyves nog wel een tijd populair blijft. Het is niet gewoon een hype meer. Dat merk je wel als mensen termen gebruiken als 'hyven' of 'krabbelen'. Net als hier in Engeland met Facebook. Een vaak gehoorde zin is: 'I'll facebook you later'.
Sarcasm is supposedly the lowest form of wit - but at least it shows some intelligence.
Deze gebruiker is op dit moment offline Snowman
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 15-04-2008 2008m 21:22 (Posts: 299 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik vind Hyves wel een blijvertje. Maar net zoals je zegt Sjoerd, je moet wel uitkijken wat je er allemaal opzet.
Ferrari, what else
Deze gebruiker is op dit moment offline Serge
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-04-2008 2008m 11:00 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
als "bekende nederlander" is het tegenwoordig al niet meer hip en ïn"als je geen eigen Hyves hebt, dus die schieten nu ook als kool uit de grond, die sites...
Deze gebruiker is op dit moment offline xMriska
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 09-06-2008 2008m 22:00 (Posts: 13 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Blijvertje ..
Deze gebruiker is op dit moment offline Zwaluw
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-03-2009 2009m 14:22 (Posts: 38 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
hype, ik merk dat veel mensen steeds minder vaak online zijn
Deze gebruiker is op dit moment offline mii
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-10-2009 2009m 13:42 (Posts: 16 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
k denk wel een blijvertje, in ieder geval redelijk lang
Deze gebruiker is op dit moment offline isa-lovesyou
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-10-2009 2009m 20:27 (Posts: 7 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
BLIJVERTJE!
Zelf heb ik ook hyves,
en als je bijvoorbeeld nieuwe mensen ontmoet vragen ze je gelijk naar je hyves.
Ik denk dat het een blijvertje is.
Deze gebruiker is op dit moment offline Rudmer
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-11-2009 2009m 11:50 (Posts: 39 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
http://www.mijnmaffia.nl/Gun4Crime/register/MrKaboom

Gun4Crime

In een harde gangster en maffia wereld, waarin alles draait om status, geld en respect speelt dit spel zich in de jaren 30 af. Als speler verdien je rankpoints door misdaden te plegen, auto's te stelen en je vrienden/familieleden uit de gevangenis te breken.
Je kunt zelfs georganiseerde overvallen plegen, bijvoorbeeld een overval. Naarmate je dieper de duistere wereld van de misdaad binnentreedt zul je ook andere manieren vinden om je geld te verdienen, zoals bijvoorbeeld gokken, illegale dranksmokkel en zelfs drugshandel.

En win te vette prijzen een LCD-TV!
Deze gebruiker is op dit moment offline Rudmer
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-11-2009 2009m 11:50 (Posts: 39 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
http://www.mijnmaffia.nl/Gun4Crime/register/MrKaboom

Gun4Crime

In een harde gangster en maffia wereld, waarin alles draait om status, geld en respect speelt dit spel zich in de jaren 30 af. Als speler verdien je rankpoints door misdaden te plegen, auto's te stelen en je vrienden/familieleden uit de gevangenis te breken.
Je kunt zelfs georganiseerde overvallen plegen, bijvoorbeeld een overval. Naarmate je dieper de duistere wereld van de misdaad binnentreedt zul je ook andere manieren vinden om je geld te verdienen, zoals bijvoorbeeld gokken, illegale dranksmokkel en zelfs drugshandel.

en win C-Invasion 8GB MP4 speler! (Mini MP5) t.w.v. €179,-
Deze gebruiker is op dit moment offline cl-666
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 23-06-2010 2010m 15:46 (Posts: 23 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik heb mijn hyves account alweer lang geleden deleted, omdat ik facebook zooo veeel cooler vond... alleen nu is facebook ook niet meer zo leuk!! dus wat is next???
Deze gebruiker is op dit moment offline cl-666
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-07-2010 2010m 13:14 (Posts: 23 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Denk Blijvertje! Maar populariteit zal wel afnemen door sites alshttp://www.facebook.com/ enhttp://twitter.com/. Maar zelf doe ik er nog vrij weinig mee...
Deze gebruiker is op dit moment offline Nico
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 13-07-2010 2010m 03:22 (Posts: 1315 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Coni

Rank
ik gebruik zo af en toe hyves gewoon om foto's te bekijken en af en toe krabbelen. maar ik gebruik het niet elke dag in ieder geval. twitter en facebook daar doe ik helemaal niet aan.
Save the last dance for u.
Deze gebruiker is op dit moment offline jet
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-08-2010 2010m 13:22 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Blijvertje, al gebruik ik het alleen als mensen mij krabbelen of als ik me verveel haha
Deze gebruiker is op dit moment offline c_vt87
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-10-2010 2010m 09:01 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik heb het idee dat om me heen iedereen hyves steeds minder interessant vind en steeds meer overstapt naar Facebook. Ik studeer ook een internationale studie, waarbij we allemaal op exchange moeten, misschien ligt het daaraan, dat we nu allemaal meer internationale vrienden hebben, dat maakt facebook natuurlijk ook interessant. Maar Hyves vond ik eerst juist altijd de beste, maar nu doe ik er niets mee, en heb het ook verwijdert.
Deze gebruiker is op dit moment offline valkje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 29-10-2010 2010m 13:32 (Posts: 10 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik merk toch dat Hyves niet aan populariteit moet inboeten. Ik denk inderdaad dat het iets te maken heeft met je internationale studie..

› Dit bericht is bewerkt op om 12:52.

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.