Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218
Column contest - Onsforum.nl - Wordt ook lid en discussieer mee!
OnsForum.nl

> Mededelingen › Column contest
OnsForum.nlMededelingen › Column contest

Er zijn 57 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 3 pagina's.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 15-06-2008 2008m 22:23.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic: Pagina:
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-03-2008 2008m 21:55 (Posts: 7061 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Van verschillende kanten heb ik vernomen dat columns best aantrekkelijk worden bevonden door leden van onsforum. Ook werd er aanbevolen om de rol te vergroten van leden bij het maken van columns.

Hierbij wil ik een idee met jullie delen. Waarom organiseren we niet:
# Columns op thema-basis!

Leden mogen hun creaties uitleven op een samengesteld onderwerp. Het onderwerp wordt aangedragen en zal van actuele aard zijn.

Graag hoor ik eerst wie hier open voor zou willen staan! Het is geheel vrijblijvend en levert geen verplichtingen op.

Mogelijke aanmeldingen:
1. Erik90
2. Rian
3. Andy
4. Wendy77
5. Laura
6. Kiki
7. Verus
8. Sjoerd
Deze gebruiker is op dit moment offline Erik90
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-03-2008 2008m 22:04 (Posts: 561 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik zou wel willen meedoen, en weet je wat het grappige is, ik wilde er vanmiddag ook een opzetten maar was te druk met iets anders.

Leek me leuk om een soort afvalcompetitie te doen. Gewoon voor een deadline columns over bepaald onderwerp in sturen. Dan stemronde (Niet op eigen stemmen uiteraard) En dan doorgaan totdat er één winnaar is.

Ik zal in ieder geval mijn pen op papier zetten voor deze contest!
Visca el Barça!
Deze gebruiker is op dit moment offline Rian
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-03-2008 2008m 22:32 (Posts: 3043 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Het moet dan wel hetzelfe thema voor iedereen zijn vind ik. Daar creeer je een interessante diversiteit mee want iedereen bekijkt een thema weer van een andere invalshoek en heeft andere standpunten.

Als ik tijd heb schrijf ik misschien ook wel mee.
Sarcasm is supposedly the lowest form of wit - but at least it shows some intelligence.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-03-2008 2008m 22:33 (Posts: 561 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ja, contest inderdaag met één gegeven onderwerp van een onpartijdig lid...
Visca el Barça!
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 04-03-2008 2008m 13:54 (Posts: 7061 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Een afvalrace lijkt me minder geschikt.. Het kan altijd zijn dat je net een drukke periode hebt ofzo. Maar een stemming tot beste column lijkt me wel aardig?
Deze gebruiker is op dit moment offline Andy
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 04-03-2008 2008m 13:55 (Posts: 1481 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Heerscht

Rank
Ik zal er ook eens een gaan schrijven, even leuk actueel onderwerp verzinnen
Topical.nl
Deze gebruiker is op dit moment offline wendy77
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 04-03-2008 2008m 14:21 (Posts: 162 - S-Mod / Columnist) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
S-Mod / Columnist

Rank
Op een andere site waar ik mijn columns publiceer doen ze zoiets ook wel eens. Er wordt door de moderator van die site een onderwerp aangedragen en soms ook nog met een leuke uitdaging. Dat de column moet beginnen met een bepaalde regel, of moet eindigen. Zo krijg je bijvoorbeeld 10 columns over hetzelfde onderwerp maar door 10 verschillende ogen bekeken.....heel leuk.
Deze gebruiker is op dit moment offline Laura
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 04-03-2008 2008m 17:17 (Posts: 821 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Super leuk idee, scheelt mij ook weer heel wat gedenk over een leuk, voor iedereen interresant, onderwerp!!
I'm In!
sunlight whispers rainbows on the wall
Deze gebruiker is op dit moment offline Kiki
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 04-03-2008 2008m 17:51 (Posts: 972 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Leuk idee!
Als ik tijd heb, wil ik ook wel een column schrijven!
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 05-03-2008 2008m 08:26 (Posts: 7061 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
# Eerste post aangevuld met mogelijke opmerkingen. Rond 17 maart zal het definitief starten.

Het idee wordt dat een 1 onderwerp de basis vormt voor een column. De looptijd zal ongeveer zeven dagen zijn. In deze zeven dagen kun je een column indienen die mee zal doen aan een stemming. Vervolgens kunnen leden van onsforum bepalen welke column ze het leukste/mooiste/ontroerendste vonden. Kortom welke column hun het meest aansprak.
Deze gebruiker is op dit moment offline marieteketje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 05-03-2008 2008m 21:23 (Posts: 3442 - S-Mod / Columnist) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
S-Mod / Columnist

Rank
Lijkt me gaaf...na deze toetsweek starten we in de lessen nederlands een soort mini-column-cursus, dus ik wil het dan ook best proberen
Deze gebruiker is op dit moment offline Andy
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 05-03-2008 2008m 23:22 (Posts: 1481 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Heerscht

Rank
Als het op Themabasis is dan doe ik helaas niet mee of het moet een actueel thema zijn.
Topical.nl
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 06-03-2008 2008m 17:36 (Posts: 7061 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Andy je kunt zelf aangeven bij het onderwerp of het aanspreekt en of het waardig is om een column zelf over te schrijven. Niet dat het een discussie wordt over het onderwerp maar meer van, het spreekt me aan ja of nee.
Deze gebruiker is op dit moment offline Verus
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-03-2008 2008m 12:31 (Posts: 120 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Hoi allen,

Na een tijdje met andere semi-spannende zaken druk te zijn geweest heb ook ik de pen weer ter hand genomen - eigenlijk de laptop op schoot - om maagedelijke vellen papier te vullen met hersenspinsels en creatieve kriebels. Het voorstel om thema columns te maken lijkt me erg leuk.
Count me in

Verus Demens

To be or not to be.
What the fuck is he talking about?
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-03-2008 2008m 12:33 (Posts: 120 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Quote:
wendy77 schreef op 04-03-2008 14:21

Op een andere site waar ik mijn columns publiceer doen ze zoiets ook wel eens. Er wordt door de moderator van die site een onderwerp aangedragen en soms ook nog met een leuke uitdaging..

Hoi Wendy77, welke site is dit?

Greetz
nieuwsgierig aagje

Verus Demens

To be or not to be.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-03-2008 2008m 12:34 (Posts: 120 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ohhh, ik hoop dat het onderwerp pindadoppen is!

Greetz

Verus Demens

To be or not to be.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 17-03-2008 2008m 15:11 (Posts: 7061 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
Laten we maar eens aftrappen met de competitie!

Het eerste onderwerp is China. De contest loopt tot 31 maart.

Inspiraties zijn hierbij genoeg (afhaalchinees, Olympische Spelen, Tibet of bekijk Wiki).

Graag even melden als je meedoet (dus later instuurt).
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 17-03-2008 2008m 17:34 (Posts: 561 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik doe mee!

Vraagje: Waar worden de columns op beoordeeld: Spelfouten, schrijfstijl, mening, beargumentatie of een combinatie hiervan? Hoe en door wie wordt er gestemd? Graag wat duidelijkheid daarover.
Visca el Barça!
Deze gebruiker is op dit moment offline Laura
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 17-03-2008 2008m 19:52 (Posts: 821 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik doe ook mee!!(wel heerlijk tijdens m'n tentamen week, maar ik verzin wel wat)

ik denk dat er door iedereen op het forum gestemd kan worden en dat ze stemmen op de leukste column of welke ze het beste in elkaar vinden zitten. (?)

› Dit bericht is bewerkt op om 19:56.
sunlight whispers rainbows on the wall
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-03-2008 2008m 16:55 (Posts: 7061 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
@ Erik & Laura.

Ik heb jullie nieuwe rechten gegeven. Graag zou ik zien dat jullie hierdoor je column insturen. Zodoende kunnen we deze topic gebruiken als Overzicht met hierin verwijzingen naar inzendingen. Dan hoef je als bezoeker ook niet oeveloos te scrollen. Reageren inhoudelijk op de column kan dan ook onder de betreffende column. In de overzichtstopic kun je praten over welke je beter vind.

Door middel van deze link (column even aanvinken).
http://www.onsforum.nl/artikelen/toevoegen

Stemmen zal plaatsvinden door een speciale stem-topic, deze openen wij beheerders wel als alle inzendingen binnen zijn.
Pagina:

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.