Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218
Valentijnsdag - Onsforum.nl - Wordt ook lid en discussieer mee!
OnsForum.nl

> Vriendschap, Psychologie & Relatie › Valentijnsdag
Lichaam, Schoonheid & LevenVriendschap, Psychologie & Relatie › Valentijnsdag

Er zijn 8 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 29-02-2012 2012m 23:38.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Eveline
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-02-2008 2008m 09:28 (Posts: 141 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank

Over een paar dagen is het weer valentijn. De dag van de liefde zoals men vaak omschrijft. Ik las toevallig vandaag een artikel dat valentijnsdag niet zo erg meer in trek is.
Krant:
Quote:
Ruim de helft van de Nederlanders stuurt geen kaartje of bloemetje op Valentijnsdag. Dat blijkt uit de resultaten van de Valentijnsenquête die MSN.nl onder ruim 5000 mensen heeft gehouden.
In hoeverre doe jij iets met Valentijnsdag?

› Dit bericht is bewerkt op om 09:28.
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 10-02-2008 2008m 22:20 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Leuke topic! Zelf ben ik niet echt meer een romanticus. Moet 's avonds werken op die avond. Ook mijn vriendin is er niet. Sturen jullie nog kaarten? Of speciale plannen?
Deze gebruiker is op dit moment offline Kiki
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 11-02-2008 2008m 13:09 (Posts: 972 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb niet echt iets met Valentijnsdag.
Waarom zou je op die dag nu juist moeten zeggen/laten zien dat je van iemand houdt... terwijl dat de andere dagen van het jaar misschien nog wel meer waarde heeft?
Het is net zoiets als met goede voornemens. Daar begin je toch ook mee als 't daar 't moment voor is, en niet omdat een nieuw jaar begint.. vind ik.
~Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn~
Deze gebruiker is op dit moment offline Serge
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 11-02-2008 2008m 14:19 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
IK heb er totaal niets mee, en mijn partner ook totaal niet, dus gelukkig maar
Deze gebruiker is op dit moment offline Candy
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 11-02-2008 2008m 19:12 (Posts: 213 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik doe er helemaal niks aan.
Deze gebruiker is op dit moment offline marieteketje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 11-02-2008 2008m 22:13 (Posts: 3442 - S-Mod / Columnist) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
S-Mod / Columnist

Rank
Ik sluit me helemaal aan bij Kiki!

Tegenwoordig is overal een dag voor:
Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag, Dag van de Vrouw...etc.
Pure commercie.
Ik doe helemaal niets op deze dagen.
Liever verras ik mijn moeder eens op een gewone zaterdag met een mooi bosje bloemen, en toen ik nog een vriendje had hebben we op Valentijnsdag bewust geen contact gehad (omdat we er allebei zo over denken).
Het is toch veel leuker om tussendoor een keer te bellen om te zeggen: ik hou van jou?
Waarom moet daar een aparte dag voor zijn?
Het antwoord: pure commercie...
Deze gebruiker is op dit moment offline Laura
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 12-02-2008 2008m 09:27 (Posts: 821 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb zelf ook niets met valentijn, maar nu heb ik een vrienje die daar (volgens mij) wat anders over denkt, dus ik moet ook maar wat verzinnen, want het is ook zo sneu dat als hij hier komt en iets liefs mee heeft, dat ik dan helemaal niets voor hem heb, omdat ik er eigenlijk niet aan doe...
iemand een idee?
sunlight whispers rainbows on the wall
Deze gebruiker is op dit moment offline BartG
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 01-02-2012 2012m 14:16 (Posts: 2 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Valentijnsdag heeft niks met liefde te maken!!! Het is gewoon een fake dag om spullen te verkopen. Chocolade- en snoepverkoop bereikt een winst van 1,011 miljard dollar tijdens Valentijnsdag??? Pure commercie en ik doe er lekker niet aan mee.
Deze gebruiker is op dit moment offline JustineVries
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 29-02-2012 2012m 23:38 (Posts: 2 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
haha BartG dat zei ik vroeger ook altijd, maar nu ik een vriend heb vind ik het heerlijk om in het zonnetje gezet te worden

Gr,
Justine

http://www.secondlove.nl

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.