Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218
Bjorn Borg-hype? - Onsforum.nl - Wordt ook lid en discussieer mee!
OnsForum.nl

> Mode & Trends › Re: Bjorn Borg-hype?
Lichaam, Schoonheid & LevenMode & Trends › Bjorn Borg-hype?

Er zijn 28 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 2 pagina's.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 27-01-2011 2011m 14:03.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic: Pagina:
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 03-11-2007 2007m 21:39 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Haha ik hoop wel dat je de rest ook draagt van je ondergoed, 2 afwisselen is minder fris
Deze gebruiker is op dit moment offline IkRene
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 26-02-2008 2008m 20:07 (Posts: 7 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Jah... ik doe er ook aan mee... ik eb npas 13... mr bij mij op school loopt iedereen ermee... dus en toen kocht ik er ook een... en nu ben k verslaafd mr ze zitten super.. .cker met sport... dan kruipen ze teminste niet omhoog enzo... en ze zitten gwoon SUPER!! ik heb er 5... en dat vind k ook wel genoeg... mr ik heb er 3 gekregen voor mn verjaardag kweet niet hoe dat bij jullie is mr hier rond LEIDEN is het volgens mij helemaal te gek als je zo;n rand erboven heb... ik heb dat dus ook!!

Greets René
Deze gebruiker is op dit moment offline Veronica
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 27-02-2008 2008m 17:22 (Posts: 761 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
De tassen van Bjorn Borg vind ik echt leuk! Ik ben van plan om er eentje te kopen, als ik weer geld heb.
Deze gebruiker is op dit moment offline xMriska
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 09-06-2008 2008m 22:01 (Posts: 13 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb heel veel van Björn Borg!

2 vesten
2 shirts
5 onderbroeken

Gewoon een super merk! (L)
Deze gebruiker is op dit moment offline jet
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-08-2010 2010m 13:41 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
1 tas
en stuk of 40 onderbroeken
Deze gebruiker is op dit moment offline Nicky
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 23-09-2010 2010m 11:14 (Posts: 18 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb veel onderbroeken van Bjorn Borg maar ik ga ze niet meer kopen. Zo goed zijn ze niet voor dat geld. Dan heb ik liever de boxers van Jack and Jones. Zalando heeft redelijk veel ondergoed van alle grote merken. Als je je maar weet is het vet chill, maar je kan ook tot 100 dagen terug sturen, dus dan kan je thuis passen.

› Dit bericht is bewerkt op om 16:09.
Deze gebruiker is op dit moment offline deedee
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 26-01-2011 2011m 12:27 (Posts: 5 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ze schijnen erg lekker te zitten, maar ik doe zelf niet mee aan deze trend.. Ik vind het niet zo leuk als iedereen in hetzelfde loopt
Deze gebruiker is op dit moment offline filmz
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 26-01-2011 2011m 14:55 (Posts: 11 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
maakt mij eerlijk gezegd niet uit of er nu een bekende naam opstaat of niet. is natuurlijk wel leuk om af en toe te kopen, maar ik lig er niet wakker van
Deze gebruiker is op dit moment offline filmz
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 27-01-2011 2011m 14:03 (Posts: 11 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
stomme vraag misschien, maar zijn er ook Bjorn Borg schoenen, en waar zou ik die kunnen kopen?
Pagina:

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.