Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218 Vreemdgaan - Onsforum.nl - Wordt ook lid en discussieer mee!
Geplaatst op 27-08-2007 2007m 16:13 (Posts: 7061 - Lid)
Verwijderd
Als je liefde vreemdgaat is dat waarschijnlijk een van de meest vernederende ervaringen die je kunt meemaken. Je voelt je machteloos, bedrogen, alle vertrouwen dat je had is op dat moment stuk en je voelt je vernederd en boos. Toch gebeurd het vaker dan je denkt, zowel door mannen als vrouwen.
Zelf vreemdgaan moet dus ook vaak gebeuren. Heb je hiermee ervaring en of is je liefde wel eens vreemdgegaan? En hoe ben je met deze schuldgevoelens omgegaan?
Geplaatst op 31-08-2007 2007m 11:24 (Posts: 235 - Lid)
Lid
Ja, vreemdgaan gebeurt inderdaad vaak.
Zelf ben ik daar niet zo fan van omdat ik altijd wel blij ben met de situatie die ik op dat moment leef.
Maar waneer ga je vreemd?, als je alleen met iemand zoent?, met iemand anders sex hebt?
Of ga je pas echt vreemd als er ook echte liefde in het spel is, en niet alleen platte sex...
The mind has always been more powerful than the sword.
Geplaatst op 03-09-2007 2007m 08:08 (Posts: 7061 - Lid)
Verwijderd
Inderdaad, ik kan me goed vinden in de reactie die Xgenmaster geeft. Waar ligt de grens? En is bijv. via internet vreemd gaan niet veel meer vreemdgaan dan eenmalig zoenen?
Zelf zie ik alles wat je schrijft als vreemdgaan...
Geplaatst op 24-09-2007 2007m 13:36 (Posts: 1233 - Lid)
Lid
Ik ben het met Sjoerd eens. Wáárom zou je met iemand anders zoenen? Vooral als je niets voor diegene voelt? Wáárom zou je seks hebben met iemand anders, als je niets voor diegene voelt? Omdat je niet genoeg aan je trekken komt?
Ik ben zelf best jaloers aangelegd moet ik eerlijk zijn. Dus voor mij is al veel te veel.
Geplaatst op 24-09-2007 2007m 21:30 (Posts: 235 - Lid)
Lid
Nou, ik weet niet, als het iets is wat voor mij waardevol is, en iemand anders loopt ermee weg dan ben ik wel jaloers natuurlijk, maar ik ben bijvoorbeeld niet jaloers op de buurman omdat ie de nieuwste BMW voor de deur het staan.
The mind has always been more powerful than the sword.
Geplaatst op 02-01-2009 2009m 10:48 (Posts: 21 - Lid)
Lid
Ik had zelf een vriendje die had ook een vriendin voor mij zeg maa; en die was toen vreemdgegaan. Toen zei hij zelf dat het zo fout was en bla bla bla, en dan ging hij zelf vreemd toen ik wat met hem had; met dat meisje! ik voel me zo bedrogen, voortaan nog beter opletten!
Robin;12jaar;Geen meisjes meisje;apart volgens anderen;creatief;vrijgezel
Geplaatst op 13-01-2009 2009m 16:32 (Posts: 12 - Lid)
Lid
oo ik heb het zelf ook meegemaakt
ik was sinds april 2008 verliefd op een jongen
maar was kansloos
totdat in augustus 'n keer,
we hadden gekust, en hy zei dat ie me leuk vond
toen hadden we verkering
ik was zooo blij
en toen hadden we schoolfeest
en ik zou op het begin niet komen
maar daarna wel
en dat wist ie niet
en ik zag hemzoenen met iemand anders
ze hielden op, en hij glimlachte naar haar, en toen zag ie mij achter haar staan
ik had de tranen in m'n ogen staan,
ik rende naar de wc, en hij achter me aan,
ik heb hem de huid volgescholden daar
en het was natuurlijk uit
maar toch stom want ik was smoorverliefd op die jongen...
Geplaatst op 30-08-2010 2010m 10:51 (Posts: 26 - Lid)
Lid
ik was hele goede vrienden met onze buren . mijn ouders waren niet getrouwd maaar hadden wel een samenlevingscontract ensow . en mn buren waren getrouwd en hadden 2 kinderen.
ik kwam vorig jaar achter het volgende :
10 jaar geleden woonde we ergens anders en toen waren hun ookal onze buren. mn vader ging by ze stuuken (dat was de eerste x dat we ze zagen) en toen werd mn pa verliefd op haar.
hy dacht dt het wel over xzou gaan en schonk er geen aandacht aan .
8 jaar later, was hy nogsteeds verliefd . hy dsacht dit moet wel iets betekenen. en vertelde het aan mn buurvrouw . ze schrok en deed het er een beetje lacherig over.
toen op een dag gingen mn vader en zij afspreken . en dat gebeurde steeds vaker . ze zoenden . maar hadden geen seks . een jaar later zei mn vader dat ie ermee stopte omdat zij tog voor de eigen man zou kiezen.. zij vertelde dat ze ook verliefd was op mijn vader.
toen gingen we op vakantie met hun. wij wiste niks van de relatie van mn vader en mn buurvrouw..
vorig jaar vertelde mn vader het aan mn moeder omdat hy niet meer kon liegen. toen ontkende mn buurvrouw alles. en zrei dat ze nooit verliefd op mn vader was.
nu zijn sinds een maand mn ouders gescheiden .. en we prsaten nietmeer met haar. ik hoop dat ze dood gaat . ik weetdat mn vader ook fout zat maar luiefde maakt blind. en het is mn vader.. hem kan ik niet negeren en die dingen dus van hem moet ik het wel accepteren..
mn buurvriouw heeft dit al by 3 mannen gedaan. en die man waarmee ze getrouwd is blijft nogsteeds by dr .. dat snap ik echt neit
dus 1 tip .. ga nooit vreemd .. en als je vreemd ben gegaan .. verytel het aan degene waarmee je een relatie hebt want de waarheid komt altijd boven water .. ookal denk je van niet
Geplaatst op 19-09-2010 2010m 18:51 (Posts: 6 - Lid)
Lid
ik heb ook een vriendje gehad die was toen ook vreemd gegaan. ik voelde me heel erg laag en ik vroeg me af waarom hij dit had gedaan. ik vond het zo zwak als hij met een ander wilt gaan moet hij het gewoon uitmaken.
maar zelf moet je nooit vreemd gaan je krijgt alleen maar een schuldgevoel en je gaat er zelf mee zitten