Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218

Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218
Mp3-speler - Onsforum.nl - Wordt ook lid en discussieer mee!
OnsForum.nl

> Mode & Trends › Mp3-speler
Lichaam, Schoonheid & LevenMode & Trends › Mp3-speler

Er zijn 15 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 1 pagina.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 28-08-2010 2010m 13:20.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic:
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-06-2007 2007m 21:52 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Mp3spelers zijn er in alle soorten en maten. Tegenwoordig zitten ze ingebouwd in telefoons en mobiele computers. Heb jij een mp3-speler? Zoja welke?

Ik het een iPod Nano en een telefoon waar muziek op kan. Toch luister ik alleen vanaf mijn iPod.
Deze gebruiker is op dit moment offline XgenMaster
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-06-2007 2007m 13:41 (Posts: 235 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb een "Difrence" MP4 speler.
Hierop kan ik eigenlijk echt alles, behalve bellen en internetten, maar ik kan er films op kijken, naar de radio luisteren, als mp3 speler gebruiken, als telefoonboek gebruiken, als agenda, en jah, ik kan m zelfs gebruiken als navigator xd.
The mind has always been more powerful than the sword.
Deze gebruiker is op dit moment offline Serge
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-12-2007 2007m 11:54 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
ik heb zo'n kleine iPod Shuffle, dat is genoeg voor zo nu en dan op de fiets

volgend jaar zou ik wel een complete iPhone willen hebben, maar daar spaar ik nog maar even voor
Deze gebruiker is op dit moment offline Snowman
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 07-12-2007 2007m 15:20 (Posts: 299 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik zet alles op mijn gsm, ik heb een sd kaartje van 4 gig dus daar kan genoeg muziek op.
Ferrari, what else
Deze gebruiker is op dit moment offline nadja
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-12-2007 2007m 13:50 (Posts: 1233 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb een hele gave samsung

› Dit bericht is bewerkt op om 13:50.
Deze gebruiker is op dit moment offline xMriska
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 09-06-2008 2008m 22:05 (Posts: 13 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Deze gebruiker is op dit moment offline FunGirll
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 24-06-2008 2008m 18:27 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik heb een i-pod nano new generation xD
ook films,spelletjes,agendas,..
kunnen erop , egt GAAF xD

http://www.newavedesigns.com/oscommerce/catalog/images/ipod8gbsilver.jpg

› Dit bericht is bewerkt op om 18:33.
Deze gebruiker is op dit moment offline Nanda
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 30-06-2008 2008m 21:20 (Posts: 1238 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Miss BadmutSs

Rank
Ik wil nog eens een fatsoenlijke met heel veel ruimte die het ook echt doet, en niet een die na 0,5 MB al zegt dat hij vol is terwijl er 2 MB op kan...
Als je niet kunt winnen, moet je er voor zorgen dat je niet kunt verliezen!
Deze gebruiker is op dit moment offline marieteketje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 30-06-2008 2008m 22:46 (Posts: 3442 - S-Mod / Columnist) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
S-Mod / Columnist

Rank
Ik heb een leuke "ouderwetse" Packard Bell, waar enkel liedjes op kunnen, en ik ben er trots op
Deze gebruiker is op dit moment offline x-Robina
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-01-2009 2009m 11:04 (Posts: 21 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb een paarse iPod Shuffle, en een ladyphone waar ook muziek op kan; ookal luister ik alleen echt van mijn ipod. Oh trouwens, ik heb ook geen oordopjes maar een echt felroze koptelefoon waar ik mijn muziek mee luister!

later xox
Robin;12jaar;Geen meisjes meisje;apart volgens anderen;creatief;vrijgezel
Deze gebruiker is op dit moment offline x-Robina
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-01-2009 2009m 11:05 (Posts: 21 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Quote:
Serge schreef op 07-12-2007 11:54

ik heb zo\'n kleine iPod Shuffle, dat is genoeg voor zo nu en dan op de fiets

volgend jaar zou ik wel een complete iPhone willen hebben, maar daar spaar ik nog maar even voor

precies, ik dus hetzelfde (;
Robin;12jaar;Geen meisjes meisje;apart volgens anderen;creatief;vrijgezel
Deze gebruiker is op dit moment offline Zwaluw
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-03-2009 2009m 14:16 (Posts: 38 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
mijn telefoon
HTC touch dual
Deze gebruiker is op dit moment offline Loet
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-03-2009 2009m 23:31 (Posts: 3 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ik heb een walkmanphone, dus ja je kan het al raden denk ik
Vind het eigenlijk veel handiger dan een grotere mp3 die ik ook nog in mn broekzak dan moet zien te proppen, nu zit alles gewoon op mijn mobiel
Deze gebruiker is op dit moment offline kyrytje
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-09-2009 2009m 21:39 (Posts: 24 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ipod nano (L) met camera!!!!
Deze gebruiker is op dit moment offline Rudmer
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 08-11-2009 2009m 11:52 (Posts: 39 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
http://www.mijnmaffia.nl/Gun4Crime/register/MrKaboom

Gun4Crime

In een harde gangster en maffia wereld, waarin alles draait om status, geld en respect speelt dit spel zich in de jaren 30 af. Als speler verdien je rankpoints door misdaden te plegen, auto's te stelen en je vrienden/familieleden uit de gevangenis te breken.
Je kunt zelfs georganiseerde overvallen plegen, bijvoorbeeld een overval. Naarmate je dieper de duistere wereld van de misdaad binnentreedt zul je ook andere manieren vinden om je geld te verdienen, zoals bijvoorbeeld gokken, illegale dranksmokkel en zelfs drugshandel.

en win C-Invasion 8GB MP4 speler! (Mini MP5) t.w.v. €179,-
Deze gebruiker is op dit moment offline jet
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-08-2010 2010m 13:20 (Posts: 6 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ik heb een ipod touch, en ben er erg blij mee

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.