Vriendschap, Psychologie & Relatie › Re: Totaal verliefd
|
kyrytje
|
Geplaatst op 26-08-2009 2009m 21:25 (Posts: 24 - Lid)
|
|
|
Lid
|
ik ben en was SUPER verliefd op een jonge op school. op school keek hy vaak naar mij maar ik dacht dat ik het mij verbeelde en dat het door de veliefdheid kwam. soms dacht ik dat hy me BFF leuk vond. toen zat ik met mijn vriendin op msn en toen kwam ik erachter dat zij hem ook leuk vond! ik schrok me rot. toen begonnen we te geinen van ; he's mine en al die dingen. toen kwam hy op msn. zei kon het niet laten en zei tege hem; hee ik kwam er net achter dat je 2 aanbidsters hebt!! en toen ging ik dat ook zeggen. we gingen in een gesprek met zn 3e en maakte hem heel nieuwsgierig.. hy kn er helemaal niemeer tegen en wou het egt weten!! toen gingen we weer in een privé gesprek en toen zei ik dat ik en mijn vriendin hem leuk vonde. hy schrok een beetje merkte ik en was gelijk stil. ik dacht; oke nu is het gebeurt hy vind ons allebei niet leuk en negeert ons voor altijd! toen vroeg ik of hy mijn vriendin leuk vond. hy zei ; nee ze is aardig maar meer niet. toen ging zij vragen of hy MIJ leuk vond. hy zei ; JA ik vind haar eigenlijk wel leuk . dat had zij naar mij gestuurd met allemaal huil tekentjes .. later ging ik met m mssnne enzoo.. en toen hadden we na een paar dagen later afgesproken. ik zelf vond het best saai. maar er was ook niet veel te doen.. toen kwam ik savonds weer op msn en hy bleef hartjes sturen. ik dacht. in de vakantie gaan we nog een keer afspreken en dan vraag ik hem! toen we vakantie hadden heeft hij mij de hele vakantie genegeerd en nu is hy van school af. ik spreek hem nu wel nog op msn alleen zodra ik ovr de vakantie en daarvoor begin praat hy niemeer of gaat hij offline.. wie weet wat ik moet doen.. want ik ben nognooit zoo verliefd geweest op een jongen.. en dat is egt niet overdreven!! ik heb net tehoren gekregen dat ie me FOCKING lelijk vind n dat ik dood kan vallen en tege iemand anders zij hij dat ie me niet leuk vond maar wel knap .. ik snap t niemeer~!!
› Dit bericht is bewerkt op om 11:42.
|
|
Nadi-aaa
|
Geplaatst op 12-09-2009 2009m 11:55 (Posts: 5 - Lid)
|
|
|
Lid
|
wat een kut joch. & ik heb dit nog nooit meegemaakt of iets dus ik weet ook niet wat je moet doen..
|
|
mii
|
Geplaatst op 02-10-2009 2009m 13:06 (Posts: 16 - Lid)
|
|
|
Lid
|
ik denk dat je hem gwn ff met rust moet latenn misschein kan je vragen of ie wil vertellen wat er is maar anders niet aandringen.... het is misschien moeilijk, maar ik denk dat het het beste is om hem uit je hoofd te zetten.......... suc6 xxxx
|
|
Rudmer
|
Geplaatst op 08-11-2009 2009m 11:28 (Posts: 39 - Lid)
|
|
|
Lid
|
http://www.mijnmaffia.nl/Gun4Crime/register/MrKaboom
Gun4Crime
In een harde gangster en maffia wereld, waarin alles draait om status, geld en respect speelt dit spel zich in de jaren 30 af. Als speler verdien je rankpoints door misdaden te plegen, auto's te stelen en je vrienden/familieleden uit de gevangenis te breken.
Je kunt zelfs georganiseerde overvallen plegen, bijvoorbeeld een overval. Naarmate je dieper de duistere wereld van de misdaad binnentreedt zul je ook andere manieren vinden om je geld te verdienen, zoals bijvoorbeeld gokken, illegale dranksmokkel en zelfs drugshandel.
En win te vette prijzen een LCD-TV!
|
|
justagirl
|
Geplaatst op 28-01-2010 2010m 18:51 (Posts: 8 - Lid)
|
|
|
Lid
|
heej..
ik kan je niet helpen.. maar ik snap wel hoe je je voelt.
ikzelf heb namelijk een probleem dat ook wel met jongens te maken heeft. Áltijd als ik gek ben op een jongen (en ik overdrijf niet) maar ik ken hem nog niet zo heel goed dan begint het natuurlijk met msn. Op de een of andere manier gaat het steeds mis, bij sommige heb ik meteen door dat ze me niet zien zitten en dan ga ik verder.. al zit ik er wel mee. Maar er is nu dus weer een jongen.. het begon weer op msn maar hij zit gewoon bij me op school en dan zeggen we ook hoi tegenelkaar alleen eerst deed hij op msn enthousiast en wou dingen van me weten enzo. hij weet inmiddels dat ik hem wel zie zitten en hij doet steeds minder leuk.. ineens is hij weg en zit hij te gamen of hij reageert heel langzaam. Mijn vriendinnen kunnen het zowat niet meer aanhoren als ik wéér over hem begin. Ik heb dus het gevoel dat ik het steeds op de een of andere manier verkeerd doe. En ik wil het niet nog eens verkloten en zeker niet bij zo'n leuke jongen als deze. Een andere vriend die zei dat ik het ''hard to get'' moet spelen en hij heeft ongeveer uitgelegd hoe.. maar ik kan dat niet.. en daar zit waarschijnlijk het probleem maar ik kán niet mezelf mysterieus maken en anders doen.. ik zit hier best wel mee want ik ben over een paar weken 15 en heb niet een relatie gehad omdat ik het verkloot steeds..
heeft iemand een goede tip? of gewoon medeleven? of kan iemand mij misschien van die obsessie afhelpen als ik iemand leuk vind?
ook hoor ik graag reacties van jongens wat je nou verstaat onder ''hard to get'' en wanneer vinden jullie nou een meisje interessanter dan een computerspell?? want ik zou zooo graag iets met hem willen en het gaat alweer de slechte kant op..
groetjes!
|
|
Joosje
|
Geplaatst op 21-02-2010 2010m 20:32 (Posts: 11 - Lid)
|
|
|
Lid
|
[@kyrytje] Wat een klootzak dat hij je laat zitten! Ik zou proberen over hem heen te stappen, als hij je negeert en stuff, is hij gewoon niet de ware. Dit klinkt hard, maar denk er maar eens over na. Wil je wel zo'n jongen?
› Dit bericht is bewerkt op om 20:35.
|
|
laura1232
|
Geplaatst op 24-02-2010 2010m 20:21 (Posts: 15 - Lid)
|
|
|
Lid
|
pffff je kan beter krijgen zo te zien!
als je bff hem leuk vindt.
dan moeten jullie hem zowiezo beide niet nemen.
(dat is slegt voor de vriendschap)
(mijn vriendje ging vreemd met met bff)
maar weetje,
vergeet hem!
-je vindt vanzelf iemand die jou meer waardeerd.
-hij is een klootzak.
-klinkt hard , maar ik weet gewoon dat je beter verdient!
anders wordt de relatie wel goed?
als die nu al dat soort dingen zegt?
|
|
MusicOn
|
Geplaatst op 05-03-2010 2010m 22:47 (Posts: 3 - Lid)
|
|
|
Lid
|
|
Quote:
|
justagirl schreef op 28-01-2010 18:51
heej..
ik kan je niet helpen.. maar ik snap wel hoe je je voelt.
ikzelf heb namelijk een probleem dat ook wel met jongens te maken heeft. Áltijd als ik gek ben op een jongen (en ik overdrijf niet) maar ik ken hem nog niet zo heel goed dan begint het natuurlijk met msn. Op de een of andere manier gaat het steeds mis, bij sommige heb ik meteen door dat ze me niet zien zitten en dan ga ik verder.. al zit ik er wel mee. Maar er is nu dus weer een jongen.. het begon weer op msn maar hij zit gewoon bij me op school en dan zeggen we ook hoi tegenelkaar alleen eerst deed hij op msn enthousiast en wou dingen van me weten enzo. hij weet inmiddels dat ik hem wel zie zitten en hij doet steeds minder leuk.. ineens is hij weg en zit hij te gamen of hij reageert heel langzaam. Mijn vriendinnen kunnen het zowat niet meer aanhoren als ik wéér over hem begin. Ik heb dus het gevoel dat ik het steeds op de een of andere manier verkeerd doe. En ik wil het niet nog eens verkloten en zeker niet bij zo\'n leuke jongen als deze. Een andere vriend die zei dat ik het \'\'hard to get\'\' moet spelen en hij heeft ongeveer uitgelegd hoe.. maar ik kan dat niet.. en daar zit waarschijnlijk het probleem maar ik kán niet mezelf mysterieus maken en anders doen.. ik zit hier best wel mee want ik ben over een paar weken 15 en heb niet een relatie gehad omdat ik het verkloot steeds..
heeft iemand een goede tip? of gewoon medeleven? of kan iemand mij misschien van die obsessie afhelpen als ik iemand leuk vind?
ook hoor ik graag reacties van jongens wat je nou verstaat onder \'\'hard to get\'\' en wanneer vinden jullie nou een meisje interessanter dan een computerspell?? want ik zou zooo graag iets met hem willen en het gaat alweer de slechte kant op..
groetjes!
|
Ik dacht vroeger ook,shit graak ik ooit aan een vriendj?
Maar nu ben ik al bijna 4 maanden met mn vriendj,
1st vond ik hem niet zo leuk,maar nu !
ik ben egt blij met hem
1 tip, ga gwn niet wanhopig opzoek,
dat helpt toch niet
|
|

Gebruikers in deze topic
|
|
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.
|
|
|
|