joey_boz
|
Geplaatst op 22-11-2005 2005m 21:50 (Posts: 1800 - Lid)
|
|
|
Praatjesmaker

|
En wat denken jullie van dat 'ongestreken' effect blouses. Ik geloof dat Clearasil Kevin van Idols daar een eind aan heeft gemaakt.
please correct me if I\\\\\\\'m wrong...
|
|
Incognito
|
Geplaatst op 22-11-2005 2005m 22:13 (Posts: 779 - Lid)
|
|
|
Just because.

|
Dat draagt mn vader nog steeds =P
Today is the tomorrow you dreamed about yesterday.
|
|
Rian
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 15:06 (Posts: 3043 - Beheerder)
|
|
|
Beheerder

|
Puntschoenen...ik heb 1 paar...en die zijn knalgroen. Wel weer leuk dus 
Ik heb cowboylaarzen...en die horen wel over een broek heen, al doe ik dat niet zo vaak....
Tuinbroeken: die geruite versies waren erg in in 96/97. Ik had er *schaam* ook ééntje....
Maar ik ben zo'n type dat dingen leuk gaat vinden als de hype eenmaal over is. Dan zie je er ook niet meer zoveel mensen mee rondhobbelen. Dat is veel leuker
Sarcasm is supposedly the lowest form of wit - but at least it shows some intelligence.
|
|
Murk
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 18:49 (Posts: 401 - Lid)
|
|
|
Columnist

|
|
Quote:
|
joey_boz schreef op 22-11-2005 21:50
En wat denken jullie van dat 'ongestreken' effect blouses. Ik geloof dat Clearasil Kevin van Idols daar een eind aan heeft gemaakt.
[afbeelding]
|
Abso mee eens.. dat ziet er echt niet uit..
gebleekte spijkerbroeken kunnen ook niet meer..
en we moeten ook kappen met fluor kleuren.. die trend heb ik nooit gesnapt..
alles is relatief
|
|
nadja
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 19:06 (Posts: 1233 - Lid)
|
|
|
Lid

|
Plateauzolen! 
Ik vind die sjaaltjes trouwens wel leuk, dat vind ik niet echt een hype ofzo. Dat is gewoon iets wat bij je past of niet bij je past, wat je altijd of nooit draagt.
Ik vind persoonlijk die eh.. felgekleurde bloesjes met leeuwen, chineze tekens en draken (á la van-de-markt) echt verschrikkelijk.
|
|
Milou
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 21:12 (Posts: 378 - Lid)
|
|
|
Old Gang

|
|
Quote:
|
Rian schreef op 23-11-2005 15:06
Tuinbroeken: die geruite versies waren erg in in 96/97. Ik had er *schaam* ook ééntje....
|
Ghgh ohja!! Ik had ook een mooi geruite tuinbroek (wie niet ? )
Piri Piri!
|
|
Christa
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 21:43 (Posts: 1569 - Lid)
|
|
|
Lid

|
|
Quote:
|
nadja schreef op 23-11-2005 19:06
Ik vind persoonlijk die eh.. felgekleurde bloesjes met leeuwen, chineze tekens en draken (á la van-de-markt) echt verschrikkelijk.
|
O God ja, die waren er ook nog! Die zijn echt te erg voor woorden.
En kennen jullie die 'tatooage sieraden' nog? Die armbandjes en die kettings? Dat het net leek alsof je een tattoo (yeah right) had?
Die kunnen ook in het rijtje 'Hoe kan het ooit happening zijn geweest?'
You\'re not the brightest crayon in the box, now are you?
|
|
Rian
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 23:27 (Posts: 3043 - Beheerder)
|
|
|
Beheerder

|
jaaa, plateauzolen..spice girls tijd!!!!
zag hier laatst in de stad een meisje (jaar of 20 denk ik) en haar plateauzolen waren zeker 20 centimeter! mijn mond viel letterlijk open van verbazing!
Sarcasm is supposedly the lowest form of wit - but at least it shows some intelligence.
|
|
Murk
|
Geplaatst op 23-11-2005 2005m 23:50 (Posts: 401 - Lid)
|
|
|
Columnist

|
Burberry overhemden vind ik ook niet meer hip trouwens

Bikkembergs is ook een beetje done

Evenals Evisu Genes
› Dit bericht is bewerkt op om 23:52.
alles is relatief
|
|
isabelletju
|
Geplaatst op 09-05-2009 2009m 11:48 (Posts: 2 - Lid)
|
|
|
Lid
|
ik draag gewoon wat ik wil trent of niet,
naja natuurlijk draag ik ook geen wollen ruitjes truien meer
ik hou juist van knalgele rokjes met een donker effe shirt!
|
|
marcodeboer
|
Geplaatst op 14-10-2009 2009m 03:32 (Posts: 2 - Lid)
|
|
|
Lid
|
Wat echt uit is.....
Witte borsten.
Bron: titelStrandtrends.tk
|
|
isa-lovesyou
|
Geplaatst op 28-10-2009 2009m 20:25 (Posts: 7 - Lid)
|
|
|
Lid
|
Hmm.
Naveltruitjes. Die kunnen écht niet meer.
En ik vind die sjaaltjes die je zo om je nek hangt ook niet meer kunnen.
|
|
Rudmer
|
Geplaatst op 08-11-2009 2009m 11:24 (Posts: 39 - Lid)
|
|
|
Lid
|
http://www.mijnmaffia.nl/Gun4Crime/register/MrKaboom
Gun4Crime
In een harde gangster en maffia wereld, waarin alles draait om status, geld en respect speelt dit spel zich in de jaren 30 af. Als speler verdien je rankpoints door misdaden te plegen, auto's te stelen en je vrienden/familieleden uit de gevangenis te breken.
Je kunt zelfs georganiseerde overvallen plegen, bijvoorbeeld een overval. Naarmate je dieper de duistere wereld van de misdaad binnentreedt zul je ook andere manieren vinden om je geld te verdienen, zoals bijvoorbeeld gokken, illegale dranksmokkel en zelfs drugshandel.
En win te vette prijzen een LCD-TV!
|
|
RPGjuNk
|
Geplaatst op 09-11-2009 2009m 13:56 (Posts: 8 - Lid)
|
|
|
Lid
|
rib broeken
broeken met wijden pijpen (zoals cars '90s)
punt schoenen
boots in de zomer (ECHT GEEN GEZICHT GEWOON!)
gebrijde boots
dit kan echt niet meer!!!
|
|
Venus
|
Geplaatst op 07-02-2010 2010m 15:38 (Posts: 6 - Lid)
|
|
|
Lid
|
Ik heb het persoonlijk niet op broeken met wijde pijpen, hoewel veel mensen zeiden dat ze weer een comeback maakten. Nooit wat van gemerkt in mijn omgeving eigenlijk. Ik hou het bij mijn skinnies en normale jeans. (:
|
|
alicia123
|
Geplaatst op 14-02-2010 2010m 13:47 (Posts: 8 - Lid)
|
|
|
Lid
|
uggs zijn eigenlijk ook alweer uit, maar ze zijn zo fijn, heb zelf ook een paar.
euhm en wijde pijpen vind ik ook niet echt iets, hoewel ze wel mode waren vorig jaar, voorjaar. maar nu is de jaren 80 juist helemaal in, dus veel blauwe oogschaduw, en ja, sjaaltjes in de haren, en blazers mogen ook.
mijn favo stijl is fijne jeans met een leuk tshirt met bijv, leren jasje. voor feesten natuurlijk leuk coktailjurkje of rokje met leuk topje. maar je moet gewoon je eigen stijl ontwikkelen, je mag af en toe best eens iets geks proberen, en dan combineren met een fijne rustige broek. voor je het weet zet jij een super trend!
succes ermee! (hoofd afdeling mode van tijdschrift cosmogirl)
|
|
Joosje
|
Geplaatst op 21-02-2010 2010m 19:19 (Posts: 11 - Lid)
|
|
|
Lid
|
Ik vind Uggs echt lelijk. Ze zakken in en je loopt op een gegeven moment op de zijkant van je voeten. Je kunt nu een heel verhaal gaan houden dat de 'echte' Uggs dat niet hebben door stevige stof en schapenwol en weetiknietwat, maar het gebeurt toch. Ik hou niet van zulke slappe laarzen met een lelijke vorm. Vooral niet als mensen ze dragen onder een rokje + legging.
Nee bedankt.
Ik heb zelf laarzen met meer vorm, minder overtollig wol aan de binnenkant, beter model, stevigere stof. En bovendien zijn deze laarzen gekocht nog vóór Uggs een hype werd.
Ik vind Uggs, evenals Björn Borg, echt een slechte hype, vooral omdat ze, door alleen al de naam, véél en véél te duur zijn.
|
|
laura1232
|
Geplaatst op 24-02-2010 2010m 20:26 (Posts: 15 - Lid)
|
|
|
Lid
|
weide pijpen.
burgenstocks.(of hoe je dat ook schijft)
iig die slippers.
je broek te hooog is ook lelijk.
beenwarmers zijn zo uit!
kleurenskinnys.
|
|
xNaomi
|
Geplaatst op 26-02-2010 2010m 18:39 (Posts: 3 - Lid)
|
|
|
Lid
|
Van die broeken met wijde pijpen, echt verschrikkelijk.
Wat ook heel lang in was waren de Diadeems, van die brede goude, echt verschrikkelijk.
|
|