Warning: date_format() expects exactly 2 parameters, 1 given in /home/onsforum/domains/onsforum.nl/public_html/forums/topic.php on line 218
Verbeter onsforum! - Onsforum.nl - Wordt ook lid en discussieer mee!
OnsForum.nl

> Poll › Wat vind JIJ van onsforum?
› Wat vind JIJ van onsforum?

> Hulp en informatie › Re: Verbeter onsforum!
OnsForum.nlHulp en informatie › Verbeter onsforum!

Er zijn 74 reacties geplaatst, deze topic bestaat uit 4 pagina's.
Het laatste bericht in deze topic is geplaatst op 02-03-2009 2009m 17:55.

Nieuwe reacties bijhouden in de topic tracker
Deze topic bij een beheerder rapporteren
Nieuw topic
Reageren
Auteur: Topic: Pagina:
Deze gebruiker is op dit moment offline Serge
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 28-12-2007 2007m 15:28 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
wat me hier opvalt: iedere keer als ik tussendoor even kijk, of zoals nu online ben zijn er relatief veel kijkers / lezers, etc...

Maar er zijn in feit maar 3-4-5 mensen die (redelijk) actief zijn.. is dat echt wel eens anders geweest hier?
Deze gebruiker is op dit moment offline Sjoerd
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 15-01-2008 2008m 17:38 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Ja in het verleden is het forum veel drukker geweest. Op dit moment zijn er plannen gaande om de goede sfeer terug te brengen
Deze gebruiker is op dit moment offline Eveline
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 15-01-2008 2008m 21:15 (Posts: 141 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
<-- volgt met belangstelling de ontwikkelingen. Wanneer komt er nieuws? Wordt het weer net zo leuk als voorheen?

› Dit bericht is bewerkt op om 21:21.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 17-01-2008 2008m 12:08 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
waarom zou je op nieuws moeten wachten? eer forum maak je als leden ook zelf.. gewoon posten, nieuwe topics maken, etc...

daar hoef je volgens mij echt niet op een beheerder te wachten.

Maar goed, ik weet ook wel dat dat makkelijk gezegd dan gedaan is, maar toch..
Deze gebruiker is op dit moment offline Eveline
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 25-01-2008 2008m 17:35 (Posts: 141 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Ja je hebt wel gelijk maar ik las op de beginpagina dat het in 2008 weer drukker en gezelliger gaat worden. Heb nog niks gemerkt
Deze gebruiker is op dit moment offline Nanda
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 25-01-2008 2008m 21:41 (Posts: 1238 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Miss BadmutSs

Rank
Ik kom eigenlijk minder omdat er de laatste tijd niet echt veel gepost word

Maar ik zal weer proberen wat vaker te komen! Ik ben al meer dan 2 jaar lid, en ik ben er nog steeds
Als je niet kunt winnen, moet je er voor zorgen dat je niet kunt verliezen!
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 26-01-2008 2008m 10:28 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Bekijk de mededeling in deze topic:
http://www.onsforum.nl/forums/topic/3561
Deze gebruiker is op dit moment offline Liann_
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-02-2008 2008m 10:46 (Posts: 214 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Hebben we hier op het forum niet zo iets als 'Sticky' ?

Dat een belangrijk topic bovenaan blijft staan?
Wat mij wel leuk lijkt zijn ranken naar de aantal posts die iemand geplaatst heeft,maar ik had al gelezen dat niet iedereen het een leuk idee vond..
Ennn misschien een nieuwe aanvulling van de emoticons ?

Note:
Sjoerd: Ik heb 3 reacties samengevoegd tot 1 reactie. Dit omdat je 3x reageert (binnen 2 min). Je kunt ook je oude reactie bewerken en aanvullen.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-02-2008 2008m 11:08 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
@ Liann_
1. Sticky bestaat wel hoor . Kijk maar eens goed en zoek de groene envelopjes.
2. We hebben expres geen "ranks" toegekend aan het aantal berichten. Wel kun je blokjes sparen (onder je avatar). We hopen hiermee te voorkomen dat er onnodig gepost wordt.
3. Extra smilies? Waarom, zo lelijk zijn ze toch niet ? Het maakt het lezen alleen maar onduidelijker door veel smilies te gebruiken. Zo verlies je dus de boodschap
Deze gebruiker is op dit moment offline Liann_
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-02-2008 2008m 11:17 (Posts: 214 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
ah had het niet gezien,

en ik heb toch al veel posts van mensen gelezen die graag ranks op het forum willen? beslist hier maar 1 iemand over of wordt hier over gezamelijk overlegd? Heb het idee dat de nieuwe ideeen meestal worden afgewezen en er niet echt naar geluisterd wordt

En ik zeg niet dat de smilies lelijk zijn alleen weinig, het zou alleen leuk zijn om er af en toe een nieuwe aanvulling aan te geven
Deze gebruiker is op dit moment offline Erik90
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-02-2008 2008m 14:20 (Posts: 561 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
Als je het aantal posts weergeeft op een forum heb je altijd wel mensen die posten om te posten. Ranks vind ik zelf wat overbodig, je kent de actievere leden wel, je beoordeelt ze automatisch op hoe ze posten, een rank kan alleen maar vertekenen...
Visca el Barça!
Deze gebruiker is op dit moment offline Sietse
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-02-2008 2008m 18:28 (Posts: 468 - Beheerder) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Beheerder

Rank
De smilies vind ik ook best lelijk ja. En volgens mij ben ik ook nog eens verantwoordelijk voor het bestaan van die dingen.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 18-02-2008 2008m 20:33 (Posts: 7061 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Verwijderd

Rank
Ik ben eraan gehecht Sietse Je hebt me er eraan leren wennen.
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 01-03-2008 2008m 10:08 (Posts: 893 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Toffe Gast

Rank
Smilies moeten ook weer niet al te belangrijk en/of te overheersend worden, ik vind het wat dat betreft wel prima zo
Deze gebruiker is op dit moment offline Zwaluw
Dit bericht is eerder dan 6 uur geleden geplaatst Geplaatst op 02-03-2009 2009m 17:55 (Posts: 38 - Lid) Zoeken naar berichten van deze gebruiker Quote
Lid

Rank
er is nu haast niemand actief
misschien is het ook wel leuk als er een chatbox komt
misschien komen er dan meerdere mensen
Pagina:

Nieuw topic
Reageren

> Gebruikers in deze topic
Op dit moment lezen Geen leden, 1 gast en 0 anonieme leden deze topic.